کد خبر: ۴۶۳۴۸
زمان انتشار: ۲۱:۱۰     ۲۸ اسفند ۱۳۹۰
در حالی که یک ماه پیش مرکز بسیج قوه مقننه از نمایدگان و کارکنان مجلس دعوت کرد تا برای ایام نوروز در منطقه عملیاتی حضور یابند، تنها سه نماینده مجلس عازم این منطقه شدند.

به گزارش خبرنگار بولتن نیوز در حال حاضر مجلس شورای اسلامی دارای 286 نماینده است که از میان این نمایندگان تنها سه نماینده و خانواده های آنها ترجیح دادند تا ایام نوروز را به همراه کاروان راهیان نور شهید مدرس مجلس، عازم منطقه عملیاتی دفاع مقدس شوند.

فاطمه آلیا نماینده تهران، محمدرضا خباز نماینده کاشمر و احد خیری نماینده بستان آباد سه نماینده ایی هستند که در این کاروان حضور دارند.

البته برخی از نمایندگان با حضور در حوزه انتخابیه به دید و بازدید اقوام و مردم مشغول بوده و حتی در این ایام هم رسیدگی به مشکلات مردم را فراموش نمی کنند اما در عین حال دسته دیگری از نمایندگان ترجیح می دهند تا در ایام نوروز در شمال کشور، حج عمره و یا به مراکز تفریحی دیگر بروند.همچنین برخی از نمایندگانی که انتخابات در حوزه های انتخابیه آنها به دور دوم کشیده شده، حضور در حوزه انتخابیه و تبلیغات را بر هر سفری ترجیح می دهند.

کاروان راهیان نور شهید مدرس مجلس از دوره مجلس هفتم راه اندازی شده که هر ساله هنگام تحویل سال نو با حضور نمایندگان و کارکنان مجلس در مناطق مختلف عملیاتی حضور می یابند.

در سال گذشته 30 نماینده مجلس با این کاروان همراه شدند، امسال این تعداد به سه نماینده رسیده است.
همراهان کاروان راهیان نور شهید مدرس مجلس که تا سوم فروردین در این مناطق حضور دارند، مراسم سال تحویل را در کنار مزار و یادمان شهدای شلمچه خواهند بود.

حضور در منطقه عملیاتی فاو در اروند کنار، مسجد جامع خرمشهر، منطقه عملیاتی طلائیه از دیگر برنامه های این کاروان است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
محمد جواد عرب قهستانی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۵۳ - ۰۴ فروردين ۱۳۹۱
۱
۰
بعضی اقایان که رای اوردن کاری ندارن عدهی هم که رای نیاوردن دیدیم چگونه زانوی غم در بغل گرفتن فقعط شعار میدن وچوب لای چرخ دولت میگذارنند اینهم از عملکرد مجلس هشتم مگر جبهه پایداری بداد مردم برسد وتعدادی از اصولگریان ارزشی
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها