کد خبر: ۴۶۳۱۴
زمان انتشار: ۰۹:۳۱     ۲۹ اسفند ۱۳۹۰
در پیام نمایندگان مجلس دانش آموزی به مناسبت فرا رسیدن سال 1391 آمده است: برای اولین بار در جهان، هیأت وزیران با نمایندگان دانش‌آموزان جلسه‌ای مشترک را برگزار کرد و تصمیماتی را براساس پیشنهادات آنان اتخاذ نمود.

به گزارش باشگاه خبری فارس «توانا»، نمایندگان مجلس دانش‌آموزی در آستانه حلول سال نو طی پیامی فرارسیدن سال نو و بهار طبیعت را تبریک گفتند.

در متن این پیام آمده است: عید سعید نوروز و فرا رسیدن بهار و سال نو را به همه هم‌میهنان عزیزمان در سراسر کشور و همچنین به همه دانش‌آموزان و ایرانیانی که در کشورهای دیگر ، در سراسر جهان ساکن هستند تبریک عرض می‌نماییم. جوانی بهار زندگانی است و بهار روزگار نوروز است. انسان همواره به دنبال تازه بودن و نو شدن می‌رود و چه بسا در این فرصت یافتن اندیشه‌های نوین ، جاده‌ای هموار و روشن برای موفقیت در آینده را ترسیم کند.

جهان هر روز در پس طلوعی دوباره متولد می‌شود که در بیان مقام معظم رهبری ،‌ عید نشانه حرکت طبیعی انسان در طول سال و ماه و روز و شب است و چون این حرکت باید به سمت کمال و تعالی باشد، هر عیدی یک مقطعی است برای اینکه انسان بتواند یک مرحله جدید را آغاز کند.

در ادامه این پیام آمده است: در سالی که گذشت ما شاهد پیشرفت‌ها و موفقیت‌های بسیار ایران در عرصه‌های مختلف علمی، فناوری، هسته‌ای، فضایی، صنعت و ... بودیم. جهان نیز با اتفاقات مختلف رو به رو بود و آموزش و پرورش نیز سال مهمی را پشت سر گذاشت و به دستاوردهای ارزنده‌ای دست یافت که از جمله آن‌ها می‌توان به تدوین و رونمایی از سند تحول بنیادین و آغاز فرایند اجرایی آن، تلاش در جهت تغییر سیستم آموزشی و تحولی شگرف در عرصه پرورشی و تربیت بدنی به عنوان قسمتی از فعالیت‌های وزارت آموزش و پرورش که حاصل تلاش‌های فرهنگیان و مسئولان فرهیخته آموزش و پرورش تحت مدیریت وزیری مدبر و ولایت مدار جناب آقای حاجی بابایی بوده است، اشاره نمود. تلاش و فعالیت‌هایی که در راستای تحقق بخشیدن به آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در جهت جهاد اقتصادی انجام پذیرفت که خوشبختانه تأثیرات مثبت آن را می‌توان در همه جا مشاهده نمود.

مجلس دانش‌آموزی نیز که همواره حرکت خود را در جهت رشد و آبادانی ایران اسلامی و تحت منویات مقام معظم رهبری دنبال می‌کند، دوره‌ای طلایی را پشت سر گذاشت و ماحصل تلاش‌های شبانه‌روزی نمایندگان دانش‌آموزان ایران اسلامی با تصویب 25 مصوبه در جلسه مشترک مجلس دانش آموزی و هیأت دولت که با عنایت ریاست محترم جمهور برگزار گردید، متبلور گشت. البته این نشست که تنها گوشه‌ای از موفقیت مجلس دانش‌آموزی در سال گذشته است نه تنها برکات عظیمی را برای جامعه دانش آموزی و فرهنگیان رقم زد بلکه برای اولین بار در جهان بود که هیأت وزیران با نمایندگان دانش‌آموزان جلسه‌ای مشترک را برگزار و تصمیماتی را براساس پیشنهادات آنان اتخاذ نمود.

در انتهای این پیام آمده است: اینک که وارد سال جدید می‌شویم، ما دانش‌آموزان ایرانی مسئولیتی دوباره بر دوش داریم که با تحصیل و تهذیب خود و نیز ایمان و آگاهی در جهت سربلندی کشور عزیزمان قدم برداریم و برای آماده سازی ظهور حکومت جهانی حضرت مهدی (عج) تلاش کنیم. ما نمایندگان پنجمین دوره مجلس دانش‌آموزی فرا رسیدن نوروز 91 را به همه ملت ایران علی الخصوص دانش‌آموزان عزیز و معلمان و فرهنگیان محترم تبریک عرض نموده و آرزومند سالی پربرکت برای همه ی هم وطنان میهن اسلامی هستیم. امید است که در ظل توجهات حضرت حق پیروز و منصور باشید.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها