کد خبر: ۴۶۲۴۶
زمان انتشار: ۱۳:۰۶     ۲۸ اسفند ۱۳۹۰
دکتر خسرو خرم در گفتگویی ضمن اشاره به آخرین وضعیت علی دایی گفت: ایشان پس از جراحی که روی غضروف گوش و پوست سر داشتند در بخش آی سی یو بیمارستان شهید بهشتی کاشان تحت مراقبت قرار دارند و به احتمال فراوان تا چند ساعت دیگر از بیمارستان مرخص خواهد شد.

مسئول گروه پزشکی باشگاه راه آهن با بیان اینکه خوشبختانه نتیجه اسکن نشان داد علی دایی از ناحیه سر دچار صدمه دیدگی نشده است گفت: عمل جراحی هم که روی سر علی دایی صورت گرفته تنها برای ترمیم پوست و همچنین غضروف گوش بوده و از نواحی دیگر مشکلی ندارند.

دکتر خرم خاطرنشان کرد: در گفتگویی که با پزشک معالج علی دایی داشتم ایشان از وضعیت جسمانی دایی ابراز رضایت کرد و از احتمال انتقال به تهران خبر داد. دایی پس از انتقال به تهران دو روز در یکی از بیمارستان ها تحت مراقب قرار خواهد داشت تا پزشکان از سلامت کامل وی اطمینان خاطر داشته باشند.

علی دایی سرمربی تیم فوتبال راه آهن ساعت 20:30 روز شنبه در راه بازگشت از اصفهان به تهران در جاده نطنز به کاشان با واژگونی اتومبیل شخصی اش دچار صدمه دیدگی شد و در بیمارستان شهید بهشتی کاشان تحت مراقبت های ویژه قرار گرفت.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
سیدمصطفی مشکانی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۲:۲۹ - ۲۸ اسفند ۱۳۹۰
۰
۰
سلام : خدا انشاءالله روز بد و گرفتاری برای هیچ بنی بشری نیاورد !! و آقای دائی هم مثل همه مردم خدا رحمش کرده و سلامت باشند و با پول هم وقتی از مرگ گذشتی باذن پروردگار !!! همه چیز حل میشود و لی ایکاش که در روز مصیبت پرسنل بیمارستانها همه را با ید واحده مورد عنایت قراردهند !!! من خودم دستم به دهانم میرسد و شکر ولی در همین بیمارستان با همین کادر !! و همین نوع چپ شدن سه روز فرزندم چرخ و تخت مرا جابجا میکرد و و خیلی کارها !!! فقط باتزریق یک سرم!!! و مرخص شدم با وجودیکه از یکطرف سقوط میکردم و ناچار بعلت تشخیص غلط و متوجه نشدن موضوع پس از یکهفته !! در تهران باعمل جراحی شکستن دومهره گردن و تخلیه غضروف 30% نقص عضو شدم !!!! آری امثال دائی و استوره ها باید بهشان رسیدگی کرد و عین صوابست و کاری است نیکو !!! اما نه در مقابل اینکه گمنام و ندار و بی نام و نشانی که بمیرد !!! در فکر اینم که شاید بهشت هم از آن خوبان است و کارمایه داران و هنرمندان و سرمایه دارا و نام آوران !!! وجهنم هم مال دیگران !!! و بی جهت داریم برای رفتن آن صابون به شکم میمالیم !!! خدا همه مارا ختم بخیر گرداند !!!
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها