از نکات دیگر در خصوص این ویژه نامه، طراحی نامناسب که منجر به اسراف کاغذ، وجود غلطهای املایی، عدم توجه به اصول خبرنویسی و در نهایت، اشتباه بیان کردن اسم این دفتر توسط مدیر پروژه مذکور در گفتوگویی که در این ویژه نامه درج شده است؛ که نشان می دهد حتی افراد این مجموعه و تهیهکنندگان ویژه نامه، نام «دفتر تبلیغات حوزه علمیه قم» را هم به درستی بلد نیستند، چه برسد به شناخت عملکرد آن!
البته دور از انصاف است اگر نگوییم که همین دفتر تبلیغات در گذشته ویژه نامههایی را در همایش نظریه علم اسلامی، همایش امام علی(ع)، همایش حوزه انقلابی و... منتشر کرده که از حیث محتوا و طراحی، میتوان گفت که آثار مثبت آن کم از برگزاری اصل همایش نبود و بسیاری از محققان و حتی رسانهها از اطلاعات و اخبار آن استفاده کردند؛ اما این گونه رفتارهای رپرتاژگونه برخی مسئولان دفتر تبلیغات برای دولت، این شائبه را در ادهان تقویت میکند که این مجموعه نوعی سرسپردگی به شخصیتهای دولتی دارد و میتواند منتج به بدبینی طلاب و حوزویان به بدنه حوزه شود.