کد خبر: ۴۶۱۴۸
زمان انتشار: ۱۹:۰۲     ۲۷ اسفند ۱۳۹۰
به نقل از سایت فوتبال ایتالیا، سران نرآتزوری تابستان گذشته برای امضای قرارداد با مارچلو بیلسا پیشنهاد خود را ارائه کرده بودند ولی بیلسا آن را رد کرد ولی اکنون ممکن است در آینده‌ای نزدیک شاهد حضور وی در جوزپه مه‌آتزا باشیم.

 بیلسا در دو هفته اخیر در تیتر خبرهای فوتبال در اروپا بوده زیرا تیمش در ۲ بازی بسیار زیبا توانست منچستریونایتد را از لیگ اروپا حذف کند.

 بیلسا در مورد احتمال حضور در اینترمیلان گفت: در حال حاضر نمی‌خواهم در مورد تمدید قراردادم با باشگاه حرفی بزنم. این پرسش همیشگی خبرنگاران مرا در شرایط بسیار سختی قرار می‌دهد. این سوال می‌تواند شرایط من و باشگاه را به جای سختی بکشاند. تصور می‌کنم در این مورد باید در پایان فصل صحبت شود. زمانی که همه دیدارهای این فصل به پایان رسیده باشد.

 وی ادامه داد: فوتبال ورزشی است که به تیم‌ حریف و نتیجه‌هایی که به دست می‌آورید استوار است. تیم ما هنوز در ۳ جام مختلف حضور دارد و برای قهرمانی می‌جنگد.

 زمانی که لئوناردو در تابستان اینترمیلان را ترک کرد، سران این باشگاه به دنبال امضای قرارداد با بیلسا رفتند ولی در نهایت جیان‌پیرو گاسپرینی را جانشین مربی برزیلی خود کردند. اکنون نیز به نظر می‌رسد کلودیو رانیری تا پایان فصل در مه‌آتزا باقی خواهد ماند و بدین ترتیب سران این باشگاه باید برای فصل بعد خود با بیلسا صحبت کنند.

 از آندره ویاس بواس و فابیو کاپلو به عنوان دیگر گزینه‌های مربی گری در اینترمیلان نام برده می‌شود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها