کد خبر: ۴۶۱۳۷
زمان انتشار: ۱۷:۲۰     ۲۷ اسفند ۱۳۹۰
 وحيد شمسايي درباره خبر تباني بازي فوتسال که توسط باشگاه پرسپوليس اعلام شد،گفت: آقاي رويانيان درباره باشگاه خودش نظر داده و تصميم نهايي را کميته‌ انضباطي خواهد گرفت.
 
 وي اضافه کرد: 12 سال است از سال 78 تا به حال در ليگ ايران بازي مي‌کنم و همه خوبي و بدي‌هاي اين ليگ را ديده‌ام. ابتدا مي‌‌خواهم برگردم به پنج ـ شش سال قبل جايي که من در تام ايران خودرو بودم و در هفته‌ آخر ليگ با تيم منصوري قرچک هم امتياز شديم. ما در تهران ماهان را برديم و منصوري هم در قزوين مساوي کرد که در پايان ما اول شديم. آن موقع هم اين قضايا را مطرح کردند و همين اتفاقات سال «90» در آن سال هم افتاد.
 
 بازيکن گيتي‌پسند در ادامه با بيان اين که اين اتفاقات قبل از سال 85 باز هم تکرار شده بود، تشريح کرد: چند سال قبل از اين موضوع با حسين شمس در تيم ارم بودم و در پايان فصل اين اتفاقات با تيم تام افتاد.مي‌‌خواهم بگويم اين اتفاقات هميشه مي‌افتد.
 
 شمسايي همچنين با تاکيد بر اين که مدعيان تباني مدرکشان را بايد رو کنند، عنوان کرد: چرا با آبروي تک تک ما بازي مي‌کنيد؟ با اين صحبت‌ها آبروي فوتسال ايران را مي‌بريد. فوتسال ايران در سال 91 سال پرباري خواهد داشت و مسابقات غرب آسيا، جام ملت‌هاي آسيا و جام جهاني فوتسال را پيش‌رو داريم. چرا مي‌‌خواهند اين‌ها را خراب کنند؟ در خيابان هر کسي مرا مي‌بيند، يک حرفي مي‌زند. اگر واقعا چنين اتفاقاتي افتاده بيايند مدارکشان را ارائه کنند و اگر نيست با آبروي ديگران بازي نکنيد.
 
 وي با بيان اين که باشگاه گيتي‌پسند نيازي به چنين کارهايي ندارد، ادامه داد: بازيکنان گيتي‌پسند همه بازيکنان کليدي‌اند. تيم گيتي‌پسند در اين فصل اول شد و به دنبال اين است برود در جام باشگاه‌هاي آسيا و نايب قهرماني ايران را تحويل دهد و قهرماني را بگيرد تا فوتسال ايران به شرايط اولش برگردد. چون ما دو دوره قبل با فولاد ماهان قهرمان شديم و باشگاه منصوري در آخرين دوره نايب قهرمان شده است، مي‌خواهيم برويم اين نتيجه‌ را جبران کنيم.
 
 وحيد شمسايي در پايان هم درباره صحبت‌هاي يکي از بازيکنان پرسپوليس با ايسنا مبني بر اين که دوستان وحيد شمسايي در پرسپوليس عامل تباني بودند، تاکيد کرد: اين بازيکن اگر حرف‌هايش را ثابت نکند از او شکايت خواهم کرد. من در فوتسال بزرگ شدم و با همه فوتساليست‌ها رفت و آمد دارم.
 
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها