کد خبر: ۴۶۱۲۷
زمان انتشار: ۱۷:۱۷     ۲۷ اسفند ۱۳۹۰
به گزارش دیلی میرر، ''دانیل لوی'' رییس باشگاه تاتنهام در صورتی که اتحادیه فوتبال انگلیس ''هری ردنپ'' سرمربی این تیم را برای هدایت تیم ملی بکاربگیرد ، قصد دارد یک معامله بزرگ انجام دهد. او از سرمربی رئال مادرید خواسته است مبلغ مورد نظر خود را برای عقد قرارداد با این تیم تعیین کند.

آقای خاص که همیشه از آرزوی خود برای بازگشت به لیگ برتر سخن گفته بود، چندی پیش اعلام کرد که می خواهد در تابستان از رئال مادرید برود.

او به تازگی یک خانه هم در لندن برای اقامت خانواده اش خرید و گمانه زنی ها برای پیوستن او به یکی از دو باشگاه تاتنهام و چلسی را قوت بخشید.

هرچندکه رابطه این سرمربی پرتغالی با مالک روس باشگاه چلسی تیره است ولی هواداران تیم آبی پوش لندن رویای بازگشت او را دارند.

با وجود این به نظر می رسد باشگاه تاتنهام نخستین گام را در رقابت با سایر باشگاه های انگلیس و جذب این سرمربی موفق برداشته است.

شیوه همیشگی لوی پرهیز از موضوعات جنجالی بوده است ولی رویکرد کنونی او برای جذب مورینیو نشان از تغییر رفتار او دارد. گفته می شود او قصد دارد با جایگزین کردن مورینیو در مسند هدایت تاتنهام، سطح فوتبال این باشگاه را ارتقا دهد و بیش از گذشته درگیر موضوعات چالش برانگیز کند؛ دو روشی که مورینیو ثابت کرده در آن ها موفق و پیروز است.

از لحاظ تجاری نیز تاتنهام ساخت ورزشگاه 55 هزار نفری را در ماه های آینده آغاز خواهد کرد. در چنین شرایطی قرار گرفتن یک چهره مورد توجه رسانه های جهان همچون مورینیو به گردش مالی این باشگاه کمک زیادی خواهد کرد.

مورینیو پیش از این گفته است در صورتی که به انگلیس بازگردد برای یک دوره طولانی در آنجا خواهد ماند.

لوی پیش بینی می کند که پیشنهادهای وسوسه انگیز و جالب توجهی از سوی باشگاه های لیگ برتر انگلیس برای جذب این سرمربی پرتغالی ارائه شود. به طور مثال اگر اراده '' شیخ منصور'' مالک منچسترسیتی بر تغییر مانچینی و جایگزینی مورینیو قرار گیرد؛ رقمی پیشنهاد می کند که به طور قطع هنگفت خواهد بود.

برای پرهیز از همه این احتمالات؛ لوی از مورینیو خواسته است هر مبلغ که به عنوان دستمزد می خواهد تعیین کند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها