وی ادامه داد: تأکید ما این است که این بخش از خدمات کاملا به صورت غیرحضوری باشد و دریافت کنندگان در هیچ مرحلهای نیازی به مراجعه به واحدهای اجرایی نداشته باشند تا در آینده بتوانیم این خدمات را کاملا غیرحضوری ارائه دهیم و گام موثری را در راستای استقرار دولت الکترونیک برداریم.
دکتر سالاری بهرهگیری از فنآوری اطلاعات در خدمات حضوری تأمین اجتماعی را نیز مورد تأکید قرار داد و گفت: در بخشی از خدمات تأمین اجتماعی نیازمند مراجعه حضوری مخاطبان هستیم که این بخش از خدمات نیز با استفاده از فنآوری باید تسهیل شود به گونهای که مراجعه کنندگان نیازمند مراجعات مکرر به واحدهای اجرایی و یا مراجعه به واحدهای متعدد برای دریافت یک خدمت نباشند.
مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی برلزوم بهرهگیری از امکانات سخت افزاری و نرم افزاری موجود در این سازمان تأکید کرد و گفت: امکانات سختافزاری و نرمافزاری به خوبی توسعه یافته و برای ارتقاء خدمات مبتنی بر فنآوری نیازمند هماهنگی درون سازمانی و بهرهبرداری بهینه از امکانات موجود هستیم.
گزارش تصویری بازدید دکتر مصطفی سالاری مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی از نمایشگاه الکامپ