کد خبر: ۴۵۴۵۸
زمان انتشار: ۱۲:۲۹     ۲۳ اسفند ۱۳۹۰
رسانه‌های فتنه:
عناصر فراری فتنه 88 برای دریافت جیره و مواجب خود از غرب احتیاج به خوش رقصی برای اربابان داخلی خود داشتند، به همین جهت تبلیغات گسترده ای را انجام داده‌اند.

محدوده، بعد از گذشته دو سال از شکست حرکت جریان نفاق در داخل کشور که منجر به 8 ماه نبرد مقدس ملت ایران با عناصر برانداز داخلی شد، اتاق فکر جریان فتنه با ایجاد تشکل های متفاوت مانند شورای هماهنگی راه سبز امید برای زنده نگه داشتن جریان فتنه در بین عناصر ضد انقلاب داخلی متشکل از باقیمانده منافقین ،بهایی ها و سلطنت طلب ها تلاش می کرد.

از همین رو نیروهای فراری فتنه سبز برای دریافت جیره و مواجب از سرویس های جاسوسی غربی احتیاج به خوش رقصی برای اربابان داخلی خود داشتند تا با تبلیغاتی این چنینی ّبه آن ها گزارش دهند که در داخل ایران جمع زیادی از مردم ایران از این افراد طرفداری می کنند.

بعد از خلق حماسه هایی همچون 9 دی و 22 بهمن در سال 88 که طومار 8 ماه فتنه انگیزی جریان فتنه در هم ریخته شد، تئورسین های فراری فتنه سبز به این نتیجه زسیدند که به بهانه و مناسبت های مختلف در تقویم تاریخی به باقیمانده طرفداران خود برای تجمع های غیر قانونی فراخوان دهند اما در طول این مدت به دلیل عدم همراهی مردم با جبهه نفاق داخلی سران این جریان تلاش کردند که با سو استفاده از مناسبت ها که عموم جامعه به خیابان ها می آیند حضور مردم را به نفع خود مصادره به مطلوب کنند.

بر اساس این گزارش، جنبش مصادره عابران پیاده بعد از وقایع 25 بهمن 89 و تجمعات غیر قانونی سه شنبه های آخر سال دیگر نتوانست تحرکی از خود نشان دهد به همین دلیل طبق مشاهدات خبرنگار «محدوده» از رسانه های فتنه در شبکه مجازی، سایت های اصلی متعلق به جریان فتنه که همواره اقدام به فراخوان طرفدارن خود برای حضور چند ده نفر  در تجمعات غیر قانونی می کردند، این بار به مناسب سه شنبه آخر سال  هیچ برنامه ای را از آن سوی مرزها حتی برای مصادره عابران پیاده در خیابان ها ارائه نکردند.

لازم به توضیح است که چندی قبل یکی از عناصر فراری ضد انقلاب در اظهار نظری مضحک اعلام کرده بود که طرفدارن جنبش سبز در روزهای پایانی سال 90 به دلیل مشکلات مالی در پیاده رو های اطراف بازار تجمع خواهند کرد!

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها
پر طرفدار ترین ها