کد خبر: ۴۵۳۰۴
زمان انتشار: ۰۰:۵۵     ۲۳ اسفند ۱۳۹۰
فرمانده نیروی انتظامی استان اردبیل گفت: دستگیر شد‌‌گان در روز چهارشنبه‌سوری تا 15 فروردین ماه راهی بازداشتگاه و زندان می‌شوند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، علی روستایی عصر امروز در نشست با عوامل انضباطی چهارشنبه سوری در اردبیل اظهار داشت: ما به هیچ وجه اجازه تجمع به افراد و گروه‌های مختلف نمی‌دهیم چرا که پیش‌بینی کردیم امسال برنامه‌های چهارشنبه سوری با محوریت محلات و کوچه‌ها برگزار شود.

وی تصریح کرد: افرادی که به رفتار و اعمال ناهنجار و خلاف موازین نظم اجتماعی دست بزنند، دستگیر شده و در ایام تعطیلات نوروزی در بازداشتگاه‌ها و مراکز پلیس حضور خواهند داشت.

روستایی از کشف یک میلیون ترقه و 270 کیلوگرم باروت در روزهای گذشته خبر داد و خاطر نشان کرد: به خانواده‌ها و والدین کودکان و نوجوانان توصیه می‌کنیم مراقب رفتار فرزندان خود بوده و از خرید و فروش مواد محترقه خطرناک جلوگیری کنند.

این مسئول با اعلام این‌که پلیس مخالف شادی و نشاط مردم در این روز نیست، اضافه کرد: ما با شادی‌هایی که به نقص عضو، سقط جنین زنان، ایجاد مزاحمت برای مردم و بسیاری از نگرانی‌های دیگر منجر می‌شود، مخالف هستیم و اجازه نمی‌دهیم در سطح میادین و خیابان‌های اصلی شعله‌های آتش و یا ترقه‌بازی برپا شود.

وی در ادامه گفت: در همین ارتباط هماهنگی‌های لازم با دستگاه‌های دیگر به خصوص آتش‌نشانی، مراکز بیمارستانی، اورژانس و پایگاه‌های هلال‌احمر انجام شده تا در صورت وقوع موارد خاص به سرعت به حادثه‌دیدگان امدادرسانی شود.

به گزارش فارس، فرمانده نیروی انتظامی استان اردبیل در بخش دیگری از سخنان خود افزود: استکبار جهانی با ضربه شصتی که در انتخابات 12 اسفند از ملت ایران خورد فتیله هجمه‌های خود را برای ناامن کردن ایران برای چهارشنبه آخر سال پایین کشیده و امیدواریم جوانان و نوجوانان ما با مراقبت بیشتر فضای شاد استان را در آستانه عید نوروز به تلخ کامی نکشند.

وی به آمار تأسف‌بار ضایعات بدنی نظیر قطع انگشت، پاره شدن پرده گوش، صدمه به چشم و بسیاری از تلفات دیگر اشاره کرد و اظهار داشت: فردا همزمان با چهارشنبه سوری پلیس از حوالی ساعت 14 در میادین و مسیرهای اصلی مستقر می‌باشد و از بانوان نیز می‌خواهیم از تردد عصرگاهی در سطح شهر پرهیز کنند.

روستایی تصریح کرد: ‌به هیچ وجه اجازه نمی‌دهیم افراد سودجو و فرصت‌طلب از فضای چهارشنبه سوری به نفع خود استفاده کرده و یا بخواهند ضربه‌ای را به مردم و واحدهای مسکونی و تجاری وارد آورند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها