کد خبر: ۴۵۲۹۰
زمان انتشار: ۲۰:۲۳     ۲۲ اسفند ۱۳۹۰
مديرعامل باشگاه سايپا گفت: سال پر فشار مالي را پشت سر گذاشتيم و مشکلات مالي ما بيشتر از باشگاه‌هاي ديگر بود.

 آرش کوشا در مراسم تجلیل از ورزشکاران باشگاه سایپا که با حضور تمامی ورزشکاران این باشگاه در تیم‌های مختلف مثل تکواندو، فوتبال، والیبال و ... برگزار شد گفت: سایپا یک باشگاه اخلاق مدار است که این عنوان در سایه تلاش شما به دست آمده است. اینکه ما توانستیم در جشن برترین‌های اخلاقی در مشهد بازیکنی مثل ابراهیم صادقی را به عنوان یکی از بازیکنان برتر اخلاق داشته باشیم مرهون تلاش تمام ورزشکاران سایپا بود و او نمادی از اخلاق همه شما است. ما سید علی منوچهری را هم به عنوان یکی از ورزشکاران با اخلاق سادات داشتیم.

 وی ادامه داد: متاسفم که بگویم عادت به سیاه دیدن کرده‌ایم و از مثبت‌ها سریع عبور می‌کنیم. این دو سه نمونه افتخاری که گفتم فقط بخش کوچکی از نمونه‌های سایپا بود. در عرصه فنی هم در حوزه والیبال دستاوردهای بسیاری داشتیم و با یک سری جوان به سمت قله حرکت کردیم. من به سرمربی تیم والیبال گفتم این ارزش‌ها را مستند کند. این ارزش‌ها در سال‌های آینده نمود خود را عیان می‌کند و پیش از آغاز فصل هم به رئیس فدراسیون والیبال گفتم که چه تیمی خواهیم داشت.

 مدیرعامل سایپا تاکید کرد: متاسفانه ما از زیبایی‌ها ورزش به سرعت عبور می‌کنیم و سیاه‌های و تلخی‌ها را بیشتر می‌بینیم. من وقتی پوریا فیاضی والیبالیست سایپا که در تیم ملی در جام جهانی حاضر شد درخشید را دیدم خوشحال شدم. هنوز هم وقتی متنی که روی سایت جهانی والیبال را می‌خوانم منقلب می‌شوم. او بهترین بازیکن میدان در سالن ژاپن شد و در همان جا هم سجده شکر به جای آورد. او با برجسته‌ترین اسطوره‌های جهان مقایسه شد.

 کوشا با اشاره به حضور کریم انصاری فرد در جمع 13 پدیده برتر جهان گفت: او یکی از پدیده‌های فوتبال ما است یا سوسن حاجی پور که توانست سهمیه المپیک بگیرد و برای ورزش ایران افتخار کسب کند. اینها همه زیبایی‌های باشگاه سایپا هستند و باشگاه سایپا یک باشگاه تولید کننده زیبایی‌ها است. مربیان ما در رده‌های پایه نیز همگی جزء شایستگان نوآوران هستند که با عشق کار می‌کنند.

 وی با اشاره به مشکلات مالی عنوان کرد: سال پر فشاری مالی را سپری کردیم. در این سال مشکلات مالی‌مان خیلی بیشتری از باشگاه‌های دیگر بود با این حال جوانان موقر و صمیمی سایپا با حوصله به ما کمک کردند تا کمترین چالش را در مدیریت داشته باشیم. من از همه آنها عذر خواهی و تشکر می‌کنم. در جلسه دیروز بودجه سایپا هم وقتی میزان پرداختی‌ها تیم‌ها را گفتم همه تعجب کردند. من به این تیم‌ها و ورزشکاران افتخار می‌کنم شما هم باید افتخار کنید.

 مدیر عامل باشگاه سایپا با اشاره به حضور دکتر نوروزی در راس کادر پزشکی سایپا تصریح کرد: تیم پزشکی ورزشی سایپا با وجود آنکه مدت کمی است تشکیل شده اما یکی از بهترین تیم‌های پزشکی ورزشی ایران است. دکتر نوروزی به من قول داده در طول درمان کمالوند رکورد بزند.

 در پایان این مراسم از 3 سرمربی و یک ورزشکار تجلیل شد. مینو مداح سرمربی تیم بانوان تکواندو سایپا، محمد رضا رضایی سرمربی تیم تکواندو جوانان سایپا، حسن عبدی سرمربی تیم فوتبال نونهالان زیر 14 سال سایپا و پوریا فیاضی والیبالیست ملی پوش ساپیا نفراتی بودند که از آنها تجلیل شد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها