کد خبر: ۴۵۲۸۱۷
زمان انتشار: ۱۳:۳۸     ۲۵ بهمن ۱۳۹۷
محمود احمدی نژاد درباره حمله تروریستی دیشب گروه تروریستی به اتوبوس حامل نیروهای سپاه در سیستان و بلوچستان در توئیتر نوشت: اينجانب اقدام جنايتكارانه تروريست های فاسد را به شدت محكوم می كنم.
به گزارش پایگاه 598، محمود احمدی نژاد درباره حمله تروریستی دیشب گروه تروریستی به اتوبوس حامل نیروهای سپاه در سیستان و بلوچستان در توئیتر نوشت:

«اينجانب اقدام جنايتكارانه تروريست های فاسد را به شدت محكوم می كنم و ضمن عرض تسلیت به خانواده های شهدای مظلوم اين فاجعه و مردم بزرگوار سیستان و بلوچستان و آرزوی صبر و اجر برای آنان،و عزت وسرافرازی روز افزون برای ملت بزرگ ایران و صلح و امنیت وبرادری برای جامعه انسانی مسألت دارم.

بدون تردید این عناصر بی ارزش و اربابان آنان از این جنایت ضد بشری طرفی نخواهند بست.
حامیان و هادیان تروریسم بدانند که جهان انسانی پیوسته است و صدور ناامنی به دیگر سرزمین ها و کشتار بیگناهان هرگز امنیت را برای آنان به ارمغان نخواهد آورد.

مقامات مسئول امنيت كشور با رعايت تدابير امنيتی مؤثر از تكرار اين حوادث تلخ به جد جلوگيری نمايند و مقامات ارشد کشور نيز باید با اتخاذ سیاست های مدبرانه و مقتدرانه و بسیج عمومی ملت ها و دولتها، ریشه های این جنایات و ناامنی ها را در منطقه بخشکانند.»

پیام احمدی نژاد درباره حمله تروریستی به اتوبوس سپاه


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۲
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها