کد خبر: ۴۵۲۴۱
زمان انتشار: ۱۹:۰۱     ۲۲ اسفند ۱۳۹۰
رئیس مرکز طب سنتی گفت: طب سنتی یک کار ملی است و عزم ملی می‌خواهد و کارهای زیادی در زمینه طب سنتی انجام شده است و افتتاح سایت مرجع طب سنتی می‌تواند بسیاری از نیازهای افراد را در زمینه طب سنتی برآورده کند.

به گزارش خبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبری فارس توانا، محمدرضا شمس اردکانی در مراسم افتتاح نخستین سایت تخصصی طب سنتی ایران که در تالار ابن سینای دانشگاه علوم پزشکی تهران برگزار شد اظهار داشت: کارهای بسیار زیادی در زمینه طب سنتی انجام شده است ولی پیش روی ما کارهای بسیاری است که باید انجام دهیم.

وی ادامه داد: پیشبرد کار طب سنتی یک کار ملی است و عزم ملی است. مبنای طب سنتی به هیچ وجه نباید دستکاری شود و باید بتوانیم علم روز و تکنولوژی روز برای پیشبرد طب سنتی پیش بگیریم تا به وضع سابق برنگردیم اگر علم روز و تکنولوژی روز همراه با طب سنتی نباشد به وضع سابق برخواهیم گشت.مکتب غنی طب ایرانی آن قدر ظرفیت دارد که بتواند از تکنولوژی روز نیز استفاده کند.

شمس اردکانی عنوان کرد: هنوز نمی‌توانیم جواب  آزمایشی داشته باشیم که بتوان جوابگوی طب سنتی باشد اطلاع‌رسانی در زمینه طب سنتی بسیار اهمیت دارد اگر چه هر جا که نیاز به همکاری داشته‌ایم کسی دست ما را رد نکرده است.

به گزارش توانا سایت مرجع طب سنتی ایران افتتاح شد در این سایت اخبار و علم طب سنتی آورده شده است که این سایت به عنوان سایت مرجع می‌تواند نیازهای همگان را در زمینه اطلاعات طب سنتی برطرف کند.

در این سایت معرفی طب سنتی، درمان بیماری‌ها، معرفی داروهای عمومی و تخصصی آورده شده است همچنین این سایت یکی از بهترین سایت‌های مرجع در زمینه اطلاعات طب سنتی است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
oiuouy
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۰:۴۲ - ۲۲ اسفند ۱۳۹۰
۳
۰
تو رو خدا خنده دار نیست... این همه خبر رو کش دادین ولی از آدرس سایت خبری نیست !!!
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها