وی توضیح داد: اقتصاد ایران، بانک محور بوده و به همین دلیل بیشتر فشار دشمنان بر تخریب نظام بانکی کشور متمرکز است. لذا باید مراقب باشیم و اجازه ندهیم که با بعضی شایعهپردازی معاندان، اعتماد مردم به بانکها دچار تزلزل شود، گر چه مردم عزیزمان، هوشیارتر از این هستند که خود را در معرض این گونه شایعات قرار دهند.
مدیرعامل بانک آینده تاکید کرد: حق مشتری است که بداند در بنگاه اقتصادی که سرمایهگذاری کرده و با آن کار میکند چه میگذرد، لذا باید برای مشتریان و دیگر ذینفعان وقت بگذارید و خدمات و محصولات بانک را برای آنها به طور کامل توضیح دهید.
مدیرعامل بانک آینده همچنین از روسای شعب بانک خواست با تلاش مضاعف آنچه برای ارائه خدمات بهتر به مشتریان برای پایان سال، آن طور که شایسته شان ذینفعان، مدیران، شهروندان و نام بانک اینده است انجام دهند تا مشتریان مانند همیشه وجه تمایز بانک آینده را احساس کنند.
وی با قدردانی از زحمات تمام مدیران ستادی و شعب در طول 9 سال گذشته، ابراز امیدواری کرد با تلاش تمام مدیران و شهروندان بتوانیم در پایان سال 1397 مانند سالهای گذشته یک کارنامه درخشان و پر بار از خدمات به هموطنان و مشتریان، ارائه کنیم.