کد خبر: ۴۵۰۹۰
زمان انتشار: ۱۱:۰۵     ۲۲ اسفند ۱۳۹۰
تیم‌های فوتبال بایرن‌مونیخ آلمان و اینترمیلان ایتالیا ۹۰ دقیقه دیگر تا حذف یا صعود در رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا فرصت دارند.
فردا شب (سه‌شنبه) دیدارهای برگشت مرحله یک هشتم نهایی این پیکارها با انجام دو بازی دیگر پیگیری خواهد شد. در ورزشگاه آلیانس آره‌نا «باوارایی‌‌‌ها» (بایرن) دقایق سختی را در خانه برابر اف.ث.بازل سوئیس پیش‌رو دارند.

به گزارش فارس، شاگردان یوپ هاینکس که دو هفته قبل یک بر صفر مغلوب حریف سوئیسی شدند، برای جلوگیری از حذف، می‌کوشند از امتیاز بازی خانگی نهایت استفاده را به عمل آورند.

آن‌ها برای تحقق پیروزی و تلافی ناکامی دیدار رفت باستین شواین اشتایگر را در اختیار خواهند داشت.

در نقطه مقابل بازل که در دور مقدماتی «منچستریونایتد»‌ پرآوازه و صاحب سبک از فوتبال جزیره را حذف کرد و لقب «غول‌کش‌های سوئیسی» را به خود گرفت، می‌خواهد حریف قدرتمند دیگری را از گردونه مسابقات خارج کرده و شگفتی تازه‌ای را خلق کند.

در ورزشگاه جوزپه مه آتزا شهر میلان نیز فضای مشابه‌ای با  مونیخ، در این تاریخ وجود خواهد داشت. «نراتزوری‌ها» (اینترمیلان) در بازی رفت یک بر صفر مغلوب المپیک مارسی فرانسه شدند و اکنون با حمایت تماشاگران «آتشین مزاج »‌ خود تلاش خواهند کرد آن ناکامی را با کسب برد تلافی کرده تا راه صعود خود را به دور یک هشتم نهایی هموار سازند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها