کد خبر: ۴۴۹۰۳
زمان انتشار: ۱۴:۲۰     ۲۱ اسفند ۱۳۹۰
هفته‌ بيست و هفتم ليگ برتر فوتبال با انجام دو ديدار در تهران و تبريز پايان مي‌يابد كه در مهم‌ترين ديدار تيم‌هاي اول و سوم جدول رده‌بندي به مصاف يكديگر مي‌روند.
ايسنا، هفته‌ بيست و هفتم ليگ برتر فوتبال دوشنبه با انجام دو ديدار به اتمام مي‌رسد تا تكليف تركيب صدرنشينان جدول رده‌بندي در فاصله هفت هفته مانده به پايان رقابت‌ها مشخص شود، هم اكنون سپاهان با 52، استقلال با 48 و تراكتورسازي با 46 امتياز به ترتيب در رتبه‌هاي اول تا سوم جدول قرار گرفته‌اند.

** تراكتورسازي ـ سپاهان، بازي دوسر باخت براي استقلال

تيم‌هاي فوتبال تراكتورسازي و سپاهان در حالي دوشنبه و از ساعت 15 در تبريز به ديدار يكديگر مي‌روند كه رقابت تنگ و نفس گيري در صدر جدول دارند. سپاهان ميهمان، اكنون با 52 امتياز صدرنشين جدول است و با توجه به تساوي استقلال برابر راه آهن، انگيزه زيادي دارد كه با پيروزي برابر حريف تبريزي جايگاه خود را در صدر تثبيت و فاصله امتيازهايش را با رقبا بيشتر كند. از سوي ديگر، تراكتورسازان كه با هدايت امير قلعه نويي علاوه بر رقابت براي قهرماني با ساير تيم‌ها رقابت نانوشته‌اي با استقلال دارند به خوبي مي دانند كه با پيروزي برابر سپاهان هم مي‌توانند خود را به صدر نزديك‌تر كنند و هم جاي استقلال را در رتبه دوم از آن خود كنند.
در حالي كه پيروزي سپاهان يا تراكتورسازي در ديدار دوشنبه به ضرر آبي‌هاي تهراني است، تنها ريخته‌اي كه شاهد هواداران استقلال را كمي خوشحال مي‌كند، تساوي دو تيم است. به هر حال آبي پوشان پايتخت بسيار اميدوار هستند كه نتيجه‌ اين ديدار به جاي آن كه برايشان دو، سه باخت باشد، به تساوي كشيده شود.
سپاهان اكنون با 52 امتياز، صدرنشين جدول است و تراكتورسازي با 46 امتياز رده سوم را از آن خود كرده است. ديدار دو تيم، دوشنبه ساعت 15، در ورزشگاه يادگار امام (ره) شهر تبريز برگزار مي‌شود.

** پرسپوليس ـ مس كرمان

خودي در برابر خودي

تيم فوتبال پرسپوليس در حالي دوشنبه از نماينده شهر كرمان در ليگ برتر پذيرايي مي‌كند كه چهره‌هاي آشنايي را در تركيب حريفش مي‌بيند. محسن خليلي كه روزگاري نه چندان دور لقب «محسن آقاي گل» و «محسن رفت و برگشت» را از سوي هواداران قرمزها دريافت كرده بود، اين بار با پيراهن نارنجي مس، رو در روي تيم سابقش قرار مي‌گيرد، حضور اين بازيكن كه در پيروزي يك بر صفر تيمش برابر استقلال در ورزشگاه آزادي هم نقش پر رنگي داشت، در بازي با پرسپوليسب جذابيت‌هاي خاص خودش را خواهد داشت. سپهر حيدري هم كه با به ثمر رساندن گل دقيقه 96 برابر سپاهان، يكي از به يادماندني ترين روزهاي تاريخ پرسپوليس را رقم زده بود، امروز بايد مانع گلزني تيم محبوب سابقش شود.
از سوي ديگر، سرخ پوشان پايتخت پس از نمايش خوب برابر الهلال عربستان در ليگ قهرمانان آسيا، مي‌‌خواهند در تهران و در برابر تماشاگران پرشور خود به نهمين پيروزي اين فصل دست پيدا كنند تا حداقل يك پله در جدول صعود كنند.

اكنون، پرسپوليس با 34 امتياز، نهم است و مس كرمان با 30 امتياز در رتبه چهاردهم جدول جا مي‌گرفته است. ديدار دو تيم دوشنبه ساعت 15:17 از ورزشگاه آزادي برگزار مي‌شود.

** نتايج ساير ديدارهاي هفته‌ بيست و هفتم ليگ برتر به اين شرح است:

* مس سرچشمه يك ـ نفت تهران 2

* فولاد يك ـ داماش يك

* ملوان يك ـ شهرداري تبريز صفر

* سايپا 5 ـ فجرسپاسي صفر

* شاهين يك ـ نفت آبادان يك

* ذوب آهن 2 ـ صبا يك

* راه‌آهن 2 ـ استقلال 2
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها