کد خبر: ۴۴۵۳۲
زمان انتشار: ۱۳:۱۱     ۲۰ اسفند ۱۳۹۰

یک روز پس از قرعه‌کشی مرحله دوم جام جهانی 2014 در کوالالامپور مالزی و همگروهی ایران با کره‌جنوبی، ازبکستان، قطر و لبنان، رسانه‌های پرتغالی به واسطه حضور مربی اسبق تیم کشور خود در راس کادر فنی ایران به تحلیل رویداد حضور در جام جهانی آینده پرداخته‌اند.

روزنامه «جورنال دو نوتیسیاس» نوشت: به نظر می‌رسد ایران که توسط کارلوس کی روش هدایت می‌شود،‌ شرایطی مساعد جهت راهیابی به جام جهانی 2014 برزیل داشته باشد. این موضوع در صحبت‌های کی‌روش پس از قرعه کشی مشخص بود هرچند که او گروه اول را دارای تیم‌های توانمند و نزدیک به هم خواند.

روزنامه «رکورد» نیز نوشت: ایران آماده می‌خواهد با کمک کی‌روش به جام جهانی راه یابد. این مربی پس از همگروهی با کره جنوبی، ازبکستان، قطر و لبنان در اولین اظهار نظرش بر آمادگی تیمش تاکید کرد و شانس زیادی را برای صعود تیمش در صورت آماده بودن قائل شد.

روزنامه «اوجوگو» نوشت: ایران با هدایت کی‌روش ۸ بازی تا جام جهانی ۲۰۱۴ فاصله دارد. ۸ بازی دوره‌ای در گروه اول با کره‌جنوبی، ازبکستان، لبنان و قطر، ایران کی‌روش را به برزیل می رساند.

نشریه ال‌پلانو نیز مطلبی با مضمونی مشابه منتشر کرده و برای گزارش کوتاه خود این تیتر را برگزیده است: ۸ بازی مردان کی‌روش تا جام جهانی برزیل!

روزنامه پرتیراژ آبولا عنوان کرد: کارلوس کی‌روش دوست داشت با کوسه‌ماهی‌های آسیا (ژاپن) در مرحله مقدماتی جام جهانی برزیل روبه‌رو نشود. قرعه‌کشی انجام گرفته در کوالالامپور او را به خواسته‌اش رساند تا با قهرمان قاره مواجه نشود. از طرفی علاقمند به همگروهی با نایب قهرمان قاره یعنی استرالیا (کانگورها) نبود که این اتفاق در گروه اول مقدماتی جام جهانی با حضور در کنار کره‌جنوبی‌، ‌ازبکستان، لبنان و قطر روی داد.

نشریه «زرو» نیز در گزارشی نوشت: ایران از همگروهی با کره‌جنوبی، ازبکستان، لبنان و قطر خرسند است چرا که این حریفان را خوب می‌شناسد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها