کد خبر: ۴۴۲۸۸
زمان انتشار: ۲۰:۵۹     ۱۸ اسفند ۱۳۹۰

سازمان هدفمند سازي يارانه ها دو روش را براي خود انصرافي خانوارها از دريافت نقدي يارانه ها اعلام کرد.

گزارش واحد مرکزي خبر به نقل از روابط عمومي سازمان هدفمندسازي يارانه ها حاکيست، به منظور بهره مندي بيشتر قشرهاي آسيب پذير و اجراي امري خداپسندانه، خانواده ها در صورت انصراف از دريافت يارانه نقدي مي توانند به يکي از دو روش زير اقدام کنند:
 
1- با ورود به سامانه www.refahi.ir انصراف خود را از دريافت يارانه نقدي اعلام کنند.
 
2- سرپرست خانوار شماره يکي از گزينه هاي زير را به انتهاي کد ملي خود اضافه کرده و به شماره 300025 ارسال کند.
 
گزينه ها:
 
1- انصراف از دريافت کل مبلغ يارانه
 
2- انصراف از دريافت نيمي از مبلغ يارانه
 
3- انصراف از ما به التفاوت فاز اول و دوم يارانه نقدي
 
مثال: کد ملي 0025353178 و انتخاب گزينه 1 ، بايد به صورت (00253531781) به شماره 300025 ارسال شود.

به گزارش رجانيوز، اين راه‌كار در حالي از سوي سازمان هدف‌مندي براي انصراف از دريافت يارانه نقدي عنوان شده است كه مشخص نيست چنانچه فردي، كد ملي فرد ديگر را به اين شماره پيامك كند، آيا يارانه خود به خود قطع خواهد شد يا اين سازمان ابزارهاي كنترلي ديگري دارد كه در اين خبر به آن‌ها اشاره نكرده است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۲
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۱:۵۶ - ۱۸ اسفند ۱۳۹۰
۰
۱
از روزی که سریال یارانه نقدی شروع شد انگارکه تورم منتظر این سریال بود بی انصاف همینطور مثل عقاب تیز پرواز داره میره بالا خیال پایین امدن هم نداره دست مریزاد به کارگردان این سریال ،اولین سریال جون به لب کننده ای است که اینجور پیش میره .
پاسخ
بی نام
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۷:۳۴ - ۱۹ اسفند ۱۳۹۰
۱
۰
اگر دولت فکر میکندحتی ثروتمندترین افراد جامعه بخودی خود از گرفتن یارانه انصراف میدهند باید گفت که خواب دیده است خیر باشد . دولت نیز نمیتواند کسی را بالاجبار ازگرفتن این یارانه محروم کند چراکه همه شهروندان ایرانی هستند و دارای حقوق مساوی و بهره مند کردن عده ای و محروم نمودن عده ای دیگر از نظر قانونی خلاف است ، همه باید از ثروتهای این کشور یکسان بهره ببرند کسی که مالی اندوخته جرمی نکرده است که بکیفر آن محرومیتی را تحمل کند . او شاید زحمت کشیده ، بیشتر کارکرده است و طبعا باید بیشتر داشته باشد . بهر حال راهکار این نیست و باید دولت از در دیگری وارد شود و آن کاستن از یارانهء مزایائی است که محرومان جامعه کمتر از آن بهره مندند . مانند بنزین اتومبیل و یا بالا بردن تعرفهء کالاهای خارجی و یا ..........الخ .
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها