کد خبر: ۴۴۱۷۷
زمان انتشار: ۱۱:۰۸     ۱۸ اسفند ۱۳۹۰
موضوع بازنشستگی علی کفاشیان که در گمانه زنی های قبل از انتخابات بیشترین شانس را برای احراز ریاست داشت مطرح شد...

آتی نیوز، شاید خیلی ها فکرش را هم نمی کردند که یکبار دیگر علی کفاشیان به عنوان رئیس فوتبال ایران بار دیگر بر مسندش ابقا شود. ولی این اتفاق افتاد تا به قول خود استاد کفاشیان چهار سال دیگر بخندیم و لذت فوتبال را ببریم. البته اگر فشارهای ناشی از جنگ روانی بعد از انتخابات بگذارند آب خوش از گلوی رئیس قدیمی که جدیدا هم بر مسندش ابقا شده پائین برود.

درست از چند ساعت مانده به آغاز مجمع عمومی فدراسیون فوتبال که قرار بود در آن یک رئیس از بین سه کاندیدای ریاست انتخاب شود، موضوع بازنشستگی علی کفاشیان که در گمانه زنی های قبل از انتخابات بیشترین شانس را برای احراز ریاست داشت مطرح شد تا فشار برای خارج کردن وی از گردونه انتخابات آغاز شود.

ولی بر خلاف پیش یبنی های انجام شده از سوی گروه های رقیب کفاشیان، این فشار ها نتوانست رئیس را مجاب به عقب نشینی نماید. حتی گفته شد که دقایقی قبل از انتخابات هم وزیر ورزش و امور جوانان و معاونت ورزشی اش در گوشه ای از سالن مجمع خواستار کناره گیری کفاشیان از انتخابات شده اند اما رئیس زیر بار نرفته و تا آخرین لحظه در انتخابات باقی ماند تا سرانجام بار دیگر قرعه ریاست بر فوتبال ایران به نام وی افتد.

اما بعد از انتخابات هم سوژه بازنشستگی آقای رئیس داغ ماند تا کفاشیان همچنان تحت فشار باشد. در این خصوص خیلی از اطرافیان و نزدیکان به کفاشیان معتقدند که این فشار ها با هدایت گروه هائی که مخالف ریاست مجدد کفاشیان بر فوتبال ایران بودند هدایت و راهبری می شود و همه این ها در حالیست که فرشاد سپهر، مشاور حقوقی فدراسیون فوتبال اعلام می کند که کفاشیان از سال 82 بازنشسته است و از آن زمان تا کنون در مقطعی دبیر کل کمیته ملی المپیک بوده و از سال 86 تا کنون هم رئیس فدراسیون فوتبال بوده و این خیلی عجیب است که موضوع بازنشستگی او در این زمان مطرح می شود.

خیلی از کارشناسان به قوانین هم معتقدند که فشار وارد کردن بر فدراسیون و رئیس آن جهت استعفا، به نوعی دخالت دولت درامور فوتبال می باشد و می تواند خطر تعلیق فوتبال ایران را در بر داشته باشد. به هر شکل ممکن جامعه فوتبال باید تجدید دوره ریاست کفاشیان را پذیرا باشد و به خود بقبولانیم که برای ارتقای فوتبال ایران، باید در دوره چهارساله جدید این ریاست، به ایشان کمک شود تا با برطرف کردن نقاط ضعف دوره قبلی ریاستش، منتظر دوران بهتری در فوتبال ایران باشیم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها