کد خبر: ۴۴۱۵۲
زمان انتشار: ۱۰:۲۱     ۱۸ اسفند ۱۳۹۰
خبرگزاری بین المللی زنان (وفا) : زندگي با همه سختي‌ها و پيچيدگي‌هايش لحظات ناب خوبي دارد. يك زماني اين لحظات خوش، خودشان به سراغ آدم مي‌آيند، مثل لحظه‌اي كه عزيزي را بعد از سال‌ها مي‌بيني يا موفقيت يا موقعيتي كه ناگهان سر راهت سبز مي‌شود.

اما لحظات نابي هم هست كه براي به دست آوردنش بايد خودت تلاش كني، همت كني، تكاني به خودت بدهي و در نهايت به آن لحظه خوب و زيبا دست پيدا كني.

زندگي همه چيز را آماده و راحت جلويت نمي‌گذارد، گاهي بايد برخيزي تا زندگي خوبي‌هايش را و درك درست مفهوم زنده بودن را به تو نشان دهد.

از لحظات ناب زندگي، از خود گذشتن و با ديگران بودن است. براي با ديگران بودن، لزوما نيازي نيست وقت و روزت را در كنارشان بگذراني، بلكه مي‌تواني لحظات خوبشان را بسازي تا لحظات خوب خودت را زياد كني.

مي‌تواني دستشان را جوري بگيري كه بلند شوند و نفسي تازه كنند در پيچ‌هاي سخت زندگي، در لحظات نياز.

سال‌هاست كه روزهاي آخر اسفند، جشن نيكوكاري اين فرصت را برايتان فراهم مي‌كند. امسال هم جشن نيكوكاري از امروز در مدارس سراسر كشور آغاز مي‌شود.

بر اساس اعلام كميته امداد امام، جشن نيكوكاري از امروز (17 اسفندماه) در 100 هزار مدرسه در سراسر كشور كار خود را آغاز مي‌كند.

پايگاه‌هاي كميته امداد در اين مدارس مستقر خواهد شد و كار جمع‌آوري كمك‌ها توسط دانش‌آموزان انجام مي‌شود و پس از جمع‌آوري هدايا و كمك‌هاي نقدي، اولياي مدارس آن را در بين دانش‌آموزان آن مدرسه و منطقه توزيع خواهند كرد.

روز پنجشنبه نيز پايگاه‌هاي كميته امداد در سراسر كشور مستقر است و مركزيت تمركز اصلي اين جشن در روز پنجشنبه 18 اسفندماه خواهد بود.

در روز 19 اسفند نيز پايگاه‌هاي كميته امداد براي جمع‌آوري كمك و هدايا در نماز جمعه مستقر خواهد شد.

در جشن نيكوكاري سال گذشته حدود 19 ميليارد تومان هداياي ريالي و غيرريالي در سراسر كشور جمع‌آوري شد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها