کد خبر: ۴۴۰۸۵
زمان انتشار: ۰۱:۳۲     ۱۸ اسفند ۱۳۹۰
ليگ يازدهم فوتبال در حالي پس از 23 روز از روز جمعه دوباره شروع خواهد شد كه عزيز محمدي از سازمان ليگ جدا شده است اين جام تحت پوشش كميته مسابقات و زير نظر غلامرضا بهروان پيگيري خواهد شد.
هفته بيست و هفتم رقابت هاي فوتبال ليگ برتر پس از 23 روز كه به خاطر بازي تيم ملي ايران تعطيل بود، از روز جمعه هفته جاري در حالي مجدداً آغاز مي شود كه با نظر اعضاي مجمع و هيئت رئيسه جديد فدراسيون ديگر برگزاري اين جام برعهده عزيز الله محمدي نيست و غلامرضا بهروان رئيس پيشين سازمان ليگ دسته اول، به سرپرست موقت رئيس كميته جديد مسابقات، وظيفه برگزاري 8 هفته حساس پاياني ليگ يازدهم را برعهده گرفته است.
اما ديدارهاي روز نخست هفته بيست و هفتم براي قعرنشينان ليگ بيش از همه تيم ها اهميت دارد. شاگردان اصغر شرفي در مس سرچشمه بايد در مسابقات آينده امتيازي از دست ندهند تا شانس اندكشان براي بقا در ليگ از بين نرود. آنها در اين هفته ميزبان نفت تهران هستند كه براي بازگشت به جمع مدعيان، به پيروزي در اين بازي فكر مي كند. در اهواز شاگردان مجيد جلالي ميزبان تيم داماش پرحاشيه ترين تيم فعلي ليگ هستند و در صورت پيروزي در اين بازي با اميدواري بيشتري مسابقات پاياني ليگ را پيگيري خواهند كرد ضمن اينكه ممكن است بحران مالي بر عملكرد بازيكنان تيم داماش تأثير منفي گذاشته و زمينه ساز ادامه روند نزولي آنها در جدول رده بندي ليگ برتر شود. در انزلي ملواني ها كه همچنان خطر بازگشت به سه ضعلي فانوس بدستان را احساس مي كنند، براي فاصله گرفتن از جمع تيم هاي پائين جدول به پيروزي در بازي خانگي با شهرداري تبريز نياز دارند، گرچه شاگردان مدير روستا در صورت كسب 3 امتياز ارزشمند از انزلي، به ناكامي هاي خود در هفته هاي اخير پايان داده و شانس بقاي شان در ليگ برتر را بيشتر خواهند كرد.
ديدار با فجرسپاسي نخستين بازي نارنجي پوشان با هدايت سرمربي جديد در ليگ برتر است. مديران سايپا كه در پايان ديدارهاي هفته بيست و ششم ليگ برتر به همكاري خود با مجيد صالح پايان دادند و حكم سرمربيگري مجتبي تقوي را صادر كردند، اميدوارند با اين مربي در هفته هاي پاياني ليگ نتايج بهتري را كسب كنند.
برنامه هفته بيست و هفتم رقابت هاي فوتبال ليگ برتر باشگاه هاي كشور به اين شرح است:
جمعه: 19/12/90
¤ مس سرچشمه كرمان- نفت تهران (ساعت 30:15)
¤ فولاد خوزستان- داماش گيلان (ساعت16)
¤ ملوان بندرانزلي- شهرداري تبريز (ساعت16)
¤ سايپا البرز- فجر سپاسي شيراز (ساعت 16)
شنبه: 20/12/90
¤ شاهين بوشهر- صنعت نفت آبادان (ساعت 16)
¤ ذوب آهن اصفهان- صباي قم (ساعت16)
¤ راه آهن شهر ري- استقلال تهران (ساعت16)
دوشنبه: 22/12/90
¤ تراكتورسازي تبريز- سپاهان اصفهان (ساعت 15)
¤ پيروزي- مس كرمان (ساعت 15:17)
    
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها