اقدامهای اجرایی و فرایندهای واگذاری و نظارت بر اماکن خدماتی ارایه مواد غذایی را نیز به نحوی مورد تجدید نظر قرار خواهیم داد تا چنین موضوعی بار دیگر مشاهده و شنیده نشود.
مدیریت ارتباطات و امور بینالملل شرکت بهرهبردای متروی تهران و حومه بخاطر ایجاد تردید در حفظ بهداشت و نظافت در ایستگاهها و فروشگاههای مواد غذایی در میان شهروندان؛ اعلام مینماییم تمامی تلاش خود را برای جلب رضایت شهروندان و مسافران بهکار خواهیم گرفت و همانطور که با تلاش و همت تمامی پرسنل توانستیم طی ماههای گذشته جهت رفاه حال بیشتر شهروندان و مسافران محترم فاصله حرکت قطارها را در خطوط ۲،۱ و۴ متروی تهران به چهار دقیقه کاهش دهیم و خدمات جابجایی مسافری را ارتقا بخشیم، به همین میزان در مورد رفع مشکلات بهداشتی احتمالی نیز تلاش خواهیم کرد.
لازم به توضیح است، پس از انعقاد قرارداد با مراکز فروش مواد غذایی در ایستگاهها، دستگاههای نظارتی شامل بازرسین وزارت بهداشت و غیره نیز حضور و نظارت دارند و جای هیچگونه نگرانی در این خصوص وجود ندارد.