کد خبر: ۴۴۰۲۶
زمان انتشار: ۲۱:۳۵     ۱۷ اسفند ۱۳۹۰
اکمل‌الدین احسان اوغلو عنوان کرد
دبیرکل سازمان همکاری‌های اسلامی بر بی اثر بودن تحریم‌ها علیه کشورمان اذعان کرد و گفت: بارها به مقامات غربی هشدار داده‌ام که هرگونه تعدی به ایران دیوانگی و باز کردن در جهنم به روی منطقه است.

به گزارش خبرگزاری فارس، حمیدرضا دهقانی سفیر و نماینده دائم جمهوری اسلامی ایران در سازمان همکاری‌های اسلامی ( OIC) با اکمل‌الدین احسان اوغلو دبیرکل این سازمان دیدار و گفت‌وگو کرد.

در این دیدار احسان اوغلو دبیرکل سازمان همکاری‌های اسلامی برگزاری موفقیت‌آ‌میز نهمین انتخابات مجلس شورای اسلامی در ایران را تبریک گفت و بر روابط و همکاری خوب جمهوری اسلامی ایران با سازمان تأکید کرد. احسان اوغلو درباره تحریم‌های اقتصادی و برخی جو‌سازی‌های رسانه‌ای علیه جمهوری اسلامی ایران نیز اظهار داشت: بارها در زمان‌ها و مکان‌های مختلف بر بی اثر بودن تحریم‌ها و محکومیت آن تاکید کرده است و مکرراً به مقامات غربی هشدار داده‌ام که هرگونه تعدی و تجاوز علیه ایران نوعی دیوانگی و باز کردن در جهنم به روی منطقه است.

وی همچنین خاطرنشان کرد: سازمان همکاری‌های اسلامی تحولات جهان اسلام را به دقت پیگیری می‌کند.

دبیرکل سازمان همکاری‌های اسلامی با اشاره به در دست بررسی بودن درخواست جمهوری اسلامی ایران مبنی بر برگزاری اجلاس کمیته قدس برای بررسی اقدامات و تجاوزات اخیر رژیم صهیونیستی، افزود: سازمان برای حل بحران‌های سوریه و بحرین نیز دیپلماسی کاملاٌ آرام را دنبال می‌کند.

دهقانی نیز در این دیدار ضمن تشکر از مواضع سازمان همکاری‌های اسلامی نسبت به وقایع اسلام ستیزی از جمله اهانت اخیر به ساحت مقدس قرآن کریم، مواضع جمهوری ا سلامی ایران پیرامون تحولات جهان اسلام و منطقه را تشریح و تأکید کرد: سازمان همکاری‌های اسلامی به عنوان سازمان امت اسلام باید نقش فعالی در حل مشکلات جهان اسلام ایفا و همه کشورهای اسلامی که به عنوان برادر دینی در این سازمان دور هم جمع شده‌اند را به همکاری ترغیب کند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها