کد خبر: ۴۴۰۰۰
زمان انتشار: ۱۹:۴۰     ۱۷ اسفند ۱۳۹۰

داود حقی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در مورد دیدار روز شنبه با صبای قم گفت: این مسابقه هم سه امتیاز دارد. ذوب آهن شرایط خوبی پیدا کرده، البته مثل دوره‌های گذشته نیستیم اما تلاش می‌کنیم یکی از ۴ تیم بالای جدول در آخر فصل باشیم. من هم اگرچه برابر صبا تیم سابقم بازی می‌کنم اما در حال حاضر بازیکن ذوب آهن هستم و تمام تلاشم را برای موفقیت تیم انجام می‌دهم.

وی در مورد اینکه در بازی رفت به سمت ویسی نرفت و آیا هنوز از او دلخور است گفت: بله، دلخور هستم. اگر چه ویسی برای ما زحمت کشید اما ما بازیکنان هم برای او زحمت کشیدیم ولی حرف‌هایی که او در جریان فصل زد با عملش در آخر فصل از زمین تا آسمان فرق می‌کرد. ویسی با من رو راست نبود. در حالی که دست یا علی داده بودیم اما در آخر شرایط به شکل دیگری رقم خورد.

حقی در مورد اینکه انگیزه مضاعفی برای دیدار با صبا دارد تصریح کرد: صبا تیم خیلی قدرتمندی نیست. امیدوارم ویسی همیشه اینقدر خوب نتیجه بگیرد اما نتایج این فصل او جرقه‌ بوده و همیشه نمی‌تواند اینگونه نتیجه بگیرد. ویسی که همیشه می‌گفت مسایل مالی در نتایج تیم تاثیری ندارد یکباره در مصاحبه‌اش گفت آقای استاندار اگر به تیم پول نرسد ما دهم می‌شویم. دیدید که وقتی پول نرسید بازیکنان صبا تمرین نکردند.

وی در مورد مطالباتش از باشگاه صبای قم گفت: ۱۰۰ میلیون تومان از باشگاه صبا طلب دارم و کمیته انضباطی نیز حکم خود را در این مورد داده است.

بازیکن تیم ذوب آهن در مورد مشکلات مالی این تیم تصریح کرد: متاسفانه مشکلات مالی ذوب آهن هنوز حل نشده است. تیمی که همیشه جز مدعیان قهرمانی لیگ بوده و نایب قهرمانی آسیا را هم در کارنامه‌‌اش دارد در شرایط بدی است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها