کد خبر: ۴۳۹۳۵
زمان انتشار: ۱۴:۴۳     ۱۷ اسفند ۱۳۹۰
به گزارش آتی نیوز؛ انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی روز جمعه گذشته با مشارکت پر شور مردم فهیم ایران به پایان رسید،حضور حماسی مردم در روز تاریخ ساز 12 اسفند ماه نود ، نقشه های دشمن برای ایجاد محیط یأس آلود و نهایتاً فاصله انداختن میان مردم و نظام اسلامی را خنثی  کرد. حضور عظیم مردم در تعیین سرنوشتشان و انتخاب آگاهانه برای تعالی آینده ایران اسلامی ، پاسخی هوشمندانه و قاطع به دسیسه های دشمنان و به فرموده رهبر معظم انقلاب اسلامی "سیلی سخت تری" بر چهره استکبار بود.

پیرامون این موضوع با پرویز سروری نماینده مردم تهران در مجلس نهم و عضو کمیسیون امنیت ملی گفتگویی داشته ایم که در ادامه می خوانید:

نظرتان راجع به مشارکت مردم در انتخابات را بیان کنید؟

کسانی که فکر می کردند با فشار تهدیدها و تحریم ها نوعی روی گردانی نسبت به نظام از سوی مردم صورت می گیرد، و امید این را داشتند که انتخابات سردی برگزار شود، به هدفشان نرسیدند چرا که  ملت ایران با  بصیرت و موقع شناسی که داشت، حضور خود را نشان دادند. مردم با حضور گسترده خودشان نشان دادند که همه ادعاهای که در فتنه 88 عنوان می شد، دروغ بوده و مردم پشت سر نظام با قدرت ایستاده اند و بین ضعف و ناتوانی مسئولین در ارائه خدمت، با عظمت ها و ارزشهایی که نظام ایجاد کرده است تفاوت قائل هستند. ملت ایران با این حضور نشان دادند که تهدید و تحریم نه تنها خللی در ادامه راه شهدا ایجاد نخواهد کرد، بلکه آنها را منسجم تر و متحدتر و در یک صف واحد قرار خواهد داد. به نظر من این انتخابات متمایز از انتخابات دیگر بود و پیامدهای روشنی هم برای ملت هم برای دشمنان انقلاب داشت.

این امر چه اهمیتی از نظر امنیت ملی برای ما دارد؟

طبیعتاً هر چه حضور پررنگ تر باشد، دلالت بر نقش مردمی  در آن نظام است و این یعنی بالا بردن ضریب امنیتی است. همانگونه که امروزه در دنیا مهمترین مولفه امنیت، محور مردم است، این حضور در واقع تهدیدهای زیادی را از نظام دور خواهد کرد. به نظر من نظام سلطه و غرب مجبورند رویکردشان را نسبت به نظام جمهوری اسلامی تغییر دهند، و بدانند که خصومتها و فشار ها و تهدیدها نه تنها مردم را تهدید نخواهد کرد، بلکه آنها را بر ادامه راهشان مصمم تر می کند.

رهبر انقلاب گفته بودند این انتخابات تضمین کننده آینده ایران است. نظر خود را در این خصوص بیان کنید.

دو سال بود که بعد از جریان فتنه نظام سلطه و غرب تمام فشارها ، امکانات، قابلیت ها و توانمند یهایشان را به کار گرفتند که نظام را تضعیف کنند و مردم را در مقابل نظام قرار بدهند. فکر می کنم این حضور متراکم مردم باعث شد که چشم انداز روشنی برای انقلاب اسلامی در افق دید دوستان و دشمنان تفهیم شود. باید آگاه بود که این انقلاب بیدار و آگاه است و در مقابل فشارها قوی تر و مقاوم تر می شود. بعد از این انتخابات، آینده روشنی، در افق دید ملت و همه جهانیان باز شده است.

رژیم صهیونیستی وانمود می کند در ماه های آینده  قرار است به ایران حمله کنند، این حضور چه تأثیری در معادلات غرب خواهد داشت؟

به نظر من اسرائیلی ها آروزهایشان را می گویند. آنها می دانند که این آرزوها تحقق نا یافتنی است و ایران به نوعی آرزو می کند که آنها چنین خبطی را انجام دهند تا اسرئیل به خاکستر تبدیل شود. طبیعی است که اسرئیلی ها امروز از همه روزها ضعیف تر هستند و ایران از همیشه قوی تر است. این معادله کاملا به نفع ایران تغییر کرده است. آمریکایی ها مثل آدم شکست خورده ای می مانند که می خواهند با داد و فریاد، ضعف های خودشان را پوشش دهند. این حرفها به عنوان یک لطیفه در آخر سال تلقی خواهد شد.

رژیم صهیونیستی در مقامی نیست که بتوانند تهدیدی را علیه جمهوری اسلامی انجام دهند. امروز صهیونیست ها در مربع محاصره انقلاب اسلامی قرار گرفته اند. مصر ، حزب الله و حماس، امروز مربع محاصره این رژیم صهیونیستی را تنگ تر کرده اند.

رژیم صهیونیستی در شرایط سختی به سر می برد، مشکلات داخلی هر روز زیادتر می شود. به همین دلیل است که آمریکا حمایت سابق را از اسرائیل نمی کند. این فقط یک بلوف بی حاصل از سوی اسرائیلی ها است و این تهدیدها هیچ محتوای عملیاتی ندارد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها