کد خبر: ۴۳۷۳۷
زمان انتشار: ۲۰:۳۹     ۱۶ اسفند ۱۳۹۰

 به گزارش 598 به نقل از ایران ورزشی فرصت نقل و انتقالات زمستاني به پايان رسيد و پژمان راهي جز بدون تيم ماندن نداشت! کارلوس کروش در اين شرايط عجيب بهترين هديه را به پژمان داد و او را به تيم ملي دعوت کرد. ماحصل دعوت از پژمان در بازي برابر اردن و قطر بود؛ نخستين بازي نصفه و نيمه و دومين بازي کامل.
 حالا پژمان بدون تيم از مهره‌هاي قابل اعتماد کارلوس کروش محسوب مي‌شود. او چه‌کار کند که آمادگي‌اش براي اردوهاي بعدي حفظ شود؟ پاسخ سوال مشخص است؛ حضور در تمرين‌هاي ملوان و تمرين همراه ساير بازيکنان. اين راهي بود که پژمان يکي دو روز پيش انتخاب کرد تا در تمرين‌هاي ملوان حاضر شود. در آغاز خيلي‌ها مي‌گفتند حضور پژمان در تمرين ملوان اتفاقي بوده اما نصب بنر خوشامدگويي، آماده کردن پيراهن تمرين براي او و پخش گل و شيريني باعث شد باور نکنيم که حضور نوري ناگهاني بوده.


 پژمان بلافاصله پس از حضور در تمرين ملوان با بازيکنان و کادر فني يکي يکي ديده‌بوسي کرد و آماده تمرين شد. فرهاد پورغلامي بازيکنان را دور هم جمع کرد و جلسه‌اي سرپايي ترتيب داد: «تبريک مي‌گويم که پژمان به تمرين ملوان آمده. او با حضورش همه را سورپرايز کرد. بودن پژمان کنار تيم روحيه است هم براي ما و هم شما. پژمان باعث مي‌شود بچه‌ها پيشرفت کنند و من از اين موضوع خيلي خوشحالم.»
 بعد از اين جلسه، بازيکنان دست زدند و تمرين را شروع کردند. پژمان هم مثل ساير بچه‌هاي ملوان کارهاي بدني را انجام داد تا آمادگي‌اش حفظ شود.
 گفته مي‌شود پژمان نوري در تمرين‌هاي ملوان حاضر شده تا آمادگي‌اش را حفظ کند. او براي فصل بعد هنوز برنامه‌اي ندارد اما گفته مي‌شود دو سه ماه آينده را کنار ملوان سپري خواهد کرد تا هم بدنش آماده بماند و هم به پورغلامي مشاوره بدهد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها