کد خبر: ۴۳۶۹۰
زمان انتشار: ۱۹:۰۷     ۱۶ اسفند ۱۳۹۰

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبری فارس «توانا»، زنی با مراجعه به دادگاه خانواده شهید محلاتی دادخواست مهریه خود را به قاضی شعبه 245 این مجتمع قضایی خانواده ارائه کرد.

این زن در برابر قاضی این شعبه با اشاره به اینکه مهریه‌ام 14 سکه بهار آزادی است، اظهار داشت: شوهرم وضع مالی خوبی دارد و می‌تواند به آسانی مهریه‌ام را پرداخت کند ولی امروز و فردا می‌کند.

وی با بیان اینکه حدود 6 ماه از زندگی مشترکمان می‌گذرد، افزود: نمی‌دانم چرا شوهرم حاضر نیست مهریه‌ام را بپردازد و برای پرداخت آن امروز و فردا می‌کند.

مرد جوان در دادگاه خانواده حضور داشت و با بیان اینکه هیچ‌گاه به همسرم نگفته‌ام که مهریه‌اش را نمی‌پردازم، عنوان کرد: می‌خواهم که او دست از لجبازی برداشته و بداند که در نهایت مهریه‌اش را می‌پردازم.

وی ادامه داد: پرداخت 14 سکه بهار آزادی برایم سخت نیست که نخواهم آن را بپردازم بلکه می‌خواهم هر زمانی که باب میلم بوده و دوست داشته باشم، مهریه‌اش را بپردازم.

زن بار دیگر در برابر قاضی این پرونده با اشاره به اینکه فرزندی نداریم، گفت: مهریه‌ام را می‌خواهم و قصد ندارم که باز هم صبر پیشه کرده و آن را دریافت نکنم.

بعد از چند دقیقه سکوت، قاضی این شعبه زن و مرد را به مصالحه دعوت کرد و در انتهای جلسه، با توجه به اموال مرد، او را محکوم به پرداخت مهریه 14 سکه بهار آزادی زن کرد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها