کد خبر: ۴۳۶۶۶
زمان انتشار: ۱۹:۰۱     ۱۶ اسفند ۱۳۹۰
پلیس کشور تایوان به درخواست مسئولان رسمی ژاپن وارد یک کارزار جدی علیه سارقان ویدیویی محصولات سینمایی و تلویزیونی شد و تکثیرکنندگان غیرقانونی یک مجموعه موفق درام تلویزیونی ژاپن را دستگیر کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس، پنج پخش‌کننده خیابانی در این رابطه توسط ماموران پلیس دستگیر شده و بیش از ۱۰ هزار نخسه دی‌وی‌دی قاچاق این مجموعه ضبط شده است.

اما آنچه در این رابطه مورد توجه رسانه‌های گروهی قرار گرفته، سرعت عمل مأموران پلیس تایوان به دنبال درخواست کمک طرف ژاپنی است.

رسانه‌های گروهی می‌نویسند در شرایطی که اهالی صنعت سینمای کشور از نحوه برخورد مأموران پلیس با سارقان ویدیویی ناراضی هستند، اقدام قاطع جدید آن‌ها باعث تعجب و شگفتی شده است.

صنعت سینمای تایوان مدت‌هاست از برخورد غیرقاطع و منفعلانه ماموران رسمی در قبال قاچاق محصولات سینمایی بومی شاکی هستند.

این در حالی است که کمپانی‌های بزرگ فیلمسازی هالیوودی هم می‌گویند تایوانی‌ها در برخورد قاطع با سارقان ویدیویی موفقیت چندانی نداشته‌اند.

اما اداره پلیس تایوان با رد اعتراضات می‌گوید مأموران این اداره چند سال است که قاطعانه علیه سارقان ویدئویی وارد عمل شده و توانسته‌اند مانع از تشدید فعالیت‌های آنان شوند.

مجموعه تلویزیونی ژاپنی که دی‌وی‌دی آن به صورت غیرقانونی در تایوان پخش شده از دو هفته قبل به روی آنتن تلویزیون ژاپن رفت.

رسانه‌هاهی گروهی ژاپن از این که نسخه‌هاهی قاچاق این مجموعه این قدر سریع در تایوان پخش و تکثیر شده است، اعلام شگفتی کرده‌اند.

سارقان ویدیویی در تایوان و دیگر کشورهای آسیایی، فعالیت‌های خود را برروی فیلم‌های هالیوودی و آثار موفق آسیایی (‌به ویژه هندی) متمرکز کرده‌اند.

در تایوان مجموعه‌های درام تلویزیونی ژاپن محبوبیت زیادی دارد و به همین علت، بلافاصله پس از پخش آن‌ها از تلویزیون ژاپن، نسخه‌های قاچاق آن در تایوان پخش می‌شود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها