کد خبر: ۴۳۶۳۸
زمان انتشار: ۱۷:۴۵     ۱۶ اسفند ۱۳۹۰
شورای جوانان ولایی کرمان طی روزهای اخیر با همکاری گروه جهادی فدائیان عدالت در صدد بود تا تیمی از متخصصان را به نقاط جنوبی استان اعزام کند که متاسفانه با سنگ اندازی روبرو شد.

مدیر روابط عمومی شورای جوانان ولایی کرمان اظهار داشت: شورای جوانان ولایی کرمان یک تشکل جوانگرا با کارکردهای مذهبی، فرهنگی و سیاسی است.

توکلی افزود: در جریان انتخابات این شورا با تمام نیرو و قوا وارد عرصه انتخابات شد تا بتواند از ارمان های اسلام، امام(ره) و انقلاب دفاع نماید که خوشبختانه این مهم به تحقق پیوست.

وی گفت: در روزهای پایانی انتخابات با گروهی از روحانیون آشنا شدیم که گروه جهادی فدائیان عدالت را راه اندازی کرده بودند و طی جلسات متعدد، شورای جوانان ولایی اعلام کرد با تمام نیرو حاضر به شرکت در اردوی جهادی در جنوب استان کرمان و روستاهای شهرستان عنبرآباد است.

توکلی عنوان کرد: در روزهای اخیر تمامی اعضای شورا با هر تخصص و رشته ای شروع به مذاکره با مسئولان کردند و متاسفانه هیچ کدام از مسئولان در راه جهاد و خدمت رسانی ذره ای حرکت از خود نشان نداد.

وی اذعان داشت: در یکی از نهادهای نیمه دولتی مدیر کل آن نهاد حاضر شد به ما چند بسته آب معدنی!!! کمک نماید تا با آن ها عطش محرومیت را بزداییم.



توکلی گفت: در سازمانی دیگر به ما پوزخند زدند و گفتند که جوانان را نمی توان به حال خود وا داشت و مدیر کل دیگر سازمان به ما اعلام کرد که نمی تواند حق بچه های یتیم را به ما بدهد!!! در صورتی که تمامی درخواست های شورای جوانان ولایی در راستای خدمت رسانی به همان یتیم ها بود.
وی افزود: از سازمان های فرهنگ و ارشاد اسلامی و جهاد کشاورزی بسیار متشکریم که با لحنی مناسب و در خور جوان انقلابی ما را به سمت ادارات محروم تر جنوب استان راهنمایی کردند.

توکلی خاطرنشان کرد: حرف تمام مسئولان امر نبود امکانات و بودجه تعریف شده برای جهاد سازندگی است و اگر این حرف صحت دارد به چه دلیل بسیج سازندگی با روی باز از جوانان استقبال می کند و به آن ها معرفی نامه می دهد.

توکلی گفت: شورای جوانان ولایی کرمان این نابسامانی های مدیریتی در استان را ناشی از مدیریت های کلان غیر بومی می داند و اعلام می کند با وجود چنین مدیریت هایی جنوب استان همچنان کپر نشین خواهد ماند.

وی عنوان کرد: شورای جوانان ولایی کرمان با کمترین امکانات اما با نیروی خدایی و همت ولایی در این اردو شرکت خواهد کرد تا بتواند ذره ای از محرومیت های استان را در کلیه بخش ها کاهش دهد.

توکلی عنوان کرد: روز چهارشنبه گروهی از طلاب و روحانیون از استان قم به سمت کرمان حرکت می کنند تا با ملحق شدن شورای جوانان ولایی به سمت عنبرآباد حرکت نمایند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها