کد خبر: ۴۳۵۶۸
زمان انتشار: ۱۲:۴۴     ۱۶ اسفند ۱۳۹۰
بازيکن سابق تيم ملي فوتبال کشورمان درباره انتخاب دوباره علي کفاشيان به عنوان رياست فدراسيون فوتبال گفت: «قبلا هم گفته بودم در فوتبال کثيفي که ما داريم آدمي مثل کفاشيان غنيمت است.»
خداداد عزیزی اظهار داشت: «کثیفی فوتبال ما را برداشته و در این شرایط باید قدر کفاشیان را دانست. هرچند در دوران مدیریت کفاشیان تیم های ملی ما نتیجه نگرفتند اما اما اگر کفاشیان آدم های سالم فوتبالی را در فدراسیون جمع کند و از تجربیات این 4 سال استفاده کند می‌تواند به فوتبال ما کمک کند.»
وی درباره نقش جامعه فوتبال در کمک به کفاشیان برای دور جدید گفت: «جامعه فوتبال هیچ نقشی نمی تواند داشته باشد و این کفاشیان است که باید از آدم های فوتبالی کمک بگیرد و آنها را در فدراسیون فوتبال جمع کند. تجربه کفاشیان نسبت به قبل خیلی بیشتر شده و و ناکامی های گذشته به راحتی تکرار نمی شوند. در تیم ملی بزرگسالان هم با وجود کی روش شرایط ما به لحاظ فوتبالی خیلی بهتر خواهد شد.»
عزیزی افزود: «شرایط تیم های پایه ما خوب نیست و نمی دانم قرار است برای این تیم ها چه کاری انجام شود. کفاشیان باید فکری اساسی به حال فوتبال پایه کند زیرا در سال های گذشته وضعیت این تیم ها اصلا خوب نبوده است.»
وی درباره دورنمای فوتبال ایران گفت: «دورنمای فوتبال ایران را کفاشیان ترسیم می کند. اگر درست عمل کند و آدم های فوتبالی را در فدراسیون قرار دهد و به آنها مدیریت کند دورنمای خوبی خواهیم داشت.»
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها