کد خبر: ۴۳۵۵۲
زمان انتشار: ۱۲:۴۰     ۱۶ اسفند ۱۳۹۰
داور بين‌المللي کشورمان با بيان اينکه اميدوار است در اين دوره مشکل 4 ساله گذشته فوتبال که نرفتن تيم ملي به جام جهاني بود برطرف شود، گفت: فکر نمي‌کنم عسگري از کميته داوران برود.
محسن ترکی در پایان مجمع انتخاباتی فوتبال گفت: فکر می‌کنم امروز اتفاقات خوبی در فوتبال روی داد و کفاشیان بار دیگر رای آورد و قطعاً از تجربیاتش می تواند به نحو احسن برای پیشرفت فوتبال استفاده کند.

وی خاطرنشان کرد: امیدوارم در سایه این اتفاق خوب در آینده با همدلی و اتحاد بیشتر مهمترین مشکل چهار سال گذشته فوتبال که نرفتم به جام جهانی بود مرتفع شود تا تیم ایران به این تورنمنت مهم راه یابد.

داور بین‌المللی کشورمان خاطرنشان کرد: امیدوارم هیئت رئیسه به این موضوع توجه و نگاه ویژه‌ای داشته باشد تا فوتبال ایران بتواند با حضور در جام جهانی روزهای بهتری را پیش رو داشته باشد.

وی در مورد اینکه چه کسی رئیس کمیته داوران می شود افزود: با توجه به اینکه آقایان بهروان و اصفهانیان در هیئت رئیسه هستند و سابقه داوری دارند شانس آنها زیاد است و این موضوع بستگی به نظر اعضای هیات رئیسه دارد.

ترکی در مورد ایجاد تغییرات در دپارتمان داوران و رفتن عسگری هم اظهار داشت: فکر نمی‌کنم اتفاق بیافتد زیرا تعامل خوبی بین عسگری با اصفهانیان وجود دارد و فکر می کنم این همکاری‌ها ادامه داشته باشد.

وی خاطرنشان کرد: اینکه رئیس کمیته داوران یک داور باشد خیلی بهتر است اما نباید از زحمات مهدی تاج که یکی از آنها پرداخت بدهی‌های داوران در مسابقات دسته‌‌های پایین‌تر بود غافل شد.

ترکی در پایان در مورد احتمال ریاست اصفهانیان در کمیته داوران اظهار داشت: ممکن است این اتفاق بیافتد زیرا خود ایشان داور بوده و تجربه فعالیت در کمیته داوران را هم داشته است.

با توجه به این که طبق اعلام فدراسیون فوتبال و کمیته داوران، داوران حق مصاحبه ندارند، اما محسن ترکی با اجازه حسین عسگری و تنها در خصوص مجمع انتخابات فدراسیون فوتبال اظهار نظر کرد.


 


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها