کد خبر: ۴۳۴۱۲
زمان انتشار: ۰۹:۲۶     ۱۶ اسفند ۱۳۹۰

به گزارش خبرگزاری فارس از نوشهر، محمدعلی قمی‌اویلی طی پیامی که نسخه‌ای از آن در اختیار خبرگزاری فارس قرار گرفته، آورده است: ملت بزرگ، بصیر و زمان‌شناس ایران اسلامی به ویژه مردم حوزه انتخابیه نوشهر و چالوس بار دیگر به فضل الهی و تحت عنایات امام زمان (عج) حماسه‌ای آفریدند و بدون تردید این پیروزی را باید ودیعه الهی به ملت فهیم ایران اسلامی قلمداد کرد.

وی اظهار داشت: ملتی که هرگز میثاق خود را با امام و شهدا فراموش نکرده‌اند و با لبیک به دعوت رهبر و مقتدایشان ولی امر مسلمین جهان آیت الله خامنه‌ای و حضور باشکوه در انتخابات مجلس نهم شورای اسلامی، پیام وفاداری خود را به اسلام عزیز و اصل مترقی ولایت فقیه به اثبات رسانده‌اند.

قمی‌اویلی در ادامه این پیام آورده است: حضور باشکوه و پرشور و نشاط مردم با سلایق مختلف سیاسی در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی یک بار دیگر الگوی مردم‌سالاری دینی را به رخ دنیای مدعی دموکراسی کشاند و بیش از پیش چهره واقعی عزت‌مندانه و انقلابی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را به همه دنیا نشان داد.

وی تصریح کرد: پیروز اصلی این انتخابات ملت ایران است که با این حماسه سیلی محکمی بر چهره کریه بدخواهان نواختند. این حماسه بیاد ماندنی، دوستان انقلاب اسلامی را مسرور و شادمان و دشمنان و زخم خوردگان را مأیوس و ناامید ساخت.

فرماندار نوشهر همچنین بیان داشت: نتیجه حضور باشکوه در این انتخابات تشکیل مجلس ولایت‌مدار و پایبند به شعارهای اساسی انقلاب در این برهه مهم و حساس از تاریخ ایران اسلامی و جهان اسلام خواهد بود و توجه به نیازهای اساسی و برنامه‌ریزی دقیق قوانین لازم برای دفع مشکلات مردم در دهه پیشرفت و عدالت باشد.

وی خاطرنشان کرد: بدین سیله با تبریک و قدردانی از حضور حماسی، ارزشمند و انقلابی مردم شریف و ولایتمدار نوشهر و چالوس، مرزن آباد، کلاردشت و کجور بر خود لازم می‌دانم از مجریان، ناظران، بازرسان انتخابات که با تلاش فراوان، بار این مسئولیت قانونی را بر دوش کشیدند و با صداقت و عدالت نسبت به اجرای قانون از آرای  مردم صیانت کردند تشکر کرده و از حضور همه کاندیداها این حوزه انتخابیه که موجبات نشاط سیاسی را فراهم ساختند و همچنین از متصدیان نظم و امنیت، رؤسا و کارکنان ادارات شهرستان، اعضای شوراهای شهر و روستا و دهیاران و شهرداری‌ها که آسایش روحی و روانی مردم را تأمین کردند و نیز از رسانه‌ها و خبرنگاران و همه کسانی که در هر چه بهتر برگزار شدن انتخابات کمک کردند سپاسگزاری می‌شود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها