کد خبر: ۴۳۳۸۷۱
زمان انتشار: ۰۲:۰۸     ۱۸ آبان ۱۳۹۶
جواد ظریف در توییتی به زبان انگلیسی، بدون اشاره به ایستادگی چند ساله محور مقاومت در برابر داعش (یکی از بیگانه‌ترین انواع تروریسم با گفتگو و دیپلماسی) مدعی شده است که "از راه گفتگوهای فراگیر" به پایان کابوس سوریه نزدیک می‌شویم.
به گزارش پایگاه 598 ، در حالی‌که در اثر رشادت‌های مدافعان حرم، داعش در سوريه در مرز نابودی قرار گرفته و بحران سوریه رو به اتمام است جواد ظریف در توییتی به زبان انگلیسی، بدون اشاره به ایستادگی چند ساله محور مقاومت در برابر داعش (یکی از بیگانه‌ترین انواع تروریسم با گفتگو و دیپلماسی) مدعی شده است که "از راه گفتگوهای فراگیر" به پایان کابوس سوریه نزدیک می‌شویم.

 "محمد جواد ظریف" وزیر امور خارجه ایران طی پیامی در توئیتر اعلام کرد: به هر اندازه که در پایان دادن به کابوس سوریه از طریق گفت‌و‌گویی فراگیر نزدیک ‌می‌شویم، همین کار را برای یمن هم باید انجام دهیم. نباید بحران‌ تازه‌ای به‌وسیله بمباران، تهدید و یا استعفا تحمیل شود. هیچ بحرانی نیست که با دیپلماسی قابل حل نباشد. ما یک بار آن را ثابت کردیم. هدف ایران تأمین و حفظ صلحی است که هیچ طرفی از آن محروم و مستثنی نشود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۳
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
امین
-
۰۹:۱۹ - ۱۸ آبان ۱۳۹۶
۰
۰
مردی که از فرار در جنگ به آمریکا! و حالا شوالیه ی پیروزیها! ننگ بر...
پاسخ
هاشمی از فارس
Iran, Islamic Republic of
۰۷:۳۶ - ۲۰ آبان ۱۳۹۶
۰
۰
ظریف حتما یه چیزی زده وگرنه هیچ انسانی چنین حرفی نمی زنه
پاسخ
رضا
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۰۳ - ۲۰ آبان ۱۳۹۶
۰
۰
برادر عزیز منظور آقای دکتر ظریف صحبت با مخالفین بشار اسد(که ما در ایران به آنها مخالفین مسلح میگوییم) است نه داعشی ها با داعشی ها که مذاکره ای نیست.و کارشان تمام شد از شما بعید است که این مسائل را ندانید و مقاله بنویسید.بهر حال بشار اسد هم مثل تمام حکومت ها مخالفینی دارد که سوریه ای هستند نمیشود که آنها را از دم تیغ گذراند باید با آنها گفتگوی سوری سوری برقرار شود و با ایجاد تغییراتی در قانون اساسی نظر ایشان را هم جلب نمود .همان چیزی که الان دیپلماسی وزارت خارجه مان میگویید
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها