کد خبر: ۴۳۲۸۹۷
زمان انتشار: ۲۱:۱۷     ۰۱ آبان ۱۳۹۶
فعالان رسانه‌ای کشور با صدور بیانیه‌ای حمایت خود را از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اعلام کردند.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از مهر؛ بیش از ۵۰۰ نفر از خبرنگاران رسانه‌های کشور با پیشگامی خبرگزاری دفاع مقدس و با تشکیل کمپین «حمایت رسانه‌ای از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی» طی بیانیه‌ای به سخنان سخیفانه دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا پاسخ دادند.
 
در این بیانیه آمده است: مواضع خصمانه دولتمردان یاوه‌گو آمریکا علیه دولت و ملت ایران بار دیگر به صورت آشکار در سخنان دیوانه‌وار دونالد ترامپ در هفته گذشته نمایان شد. وی در سخنرانی خود با بیان اتهامات واهی به ملت ایران و مترادف قرار دادن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با گروهک‌های تروریستی، بار دیگر عدم وجود تعادل در رفتار بین‌المللی دولت آمریکا را به نمایش گذاشت. رفتاری که حتی مصرف داخلی برای دولت آمریکا نداشت و باعث شد تا همپیمانان این کشور نیز ایالات متحده را به سخره گیرند.
 
این بیانیه اظهارات موهن ترامپ را نتیجه ناامیدی و شکست سنگین دولت آمریکا در منطقه دانسته و افزوده است: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به عنوان یک نیروی نظامی و فرهنگی با همراهی نیروهای مردمی عراق، سوریه، حزب الله لبنان و یمن خط بطلانی بر آرزوی دیرینه آمریکا و اسرائیل مبنی بر تقسیم کشورهای منطقه و ایجاد خاورمیانه جدید کشید، به طوری که پروژه نا میمون داعش امروزه نفس‌های آخر حیات منحوس خود را می‌کشد.
 
بیانیه کمپین «حمایت رسانه‌ای از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی» تصریح کرده است: سپاه پاسداران به مانند دیگر نیروهای مسلح در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دارای ریشه‌ای مردمی است که با تکیه بر عنصر ایمان و اعتقاد به نیروهای جوان و متخصص مسیرهای سخت و ناهموار را پیمود تا به مرز خودکفایی برسد و همین موضوع باعث شد هیچ‌گونه تهدیدی از جمله تحریم‌ها نتواند در قامت یک ترعیب در برابر این نیرو قد بکشد. حضور مقتدرانه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در عرصه تامین امنیت زمین، هوا و دریا امروز به خواب تلخ نیروهای متجاوز بدل شده است، تا جایی که در برابر این قدرت هیچ سلاحی جز یاوه‌گویی ندارند.
 
در پایان این بیانیه آمده است: خبرنگاران رسانه های کشور همگی شانه به شانه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی قرار دارند، تا صاحبان بنگاه‌های رسانه‌ای صهیونیزم بین المللی نتوانند در بازی با افکار عمومی برنده میدان باشند. رژیم صهیونیستی و آمریکا با استخدام نیروهای نیابتی خود در شعله‌های جنگ در غرب آسیا دمیده و در میدان عمل نیز مقابل مدافعان حرم زانو زده‌اند؛ لذا فعالان رسانه‌ای ایران اسلامی با یکدیگر عهد می‌بندند تا در میدان جنگ نرم دوشادوش سپاه پاسدارن انقلاب اسلامی مدافع مظلومیت ملت‌های اسلامی و دیگر کشورهای آزادی‌خواه جهان باشند و تبلور بخش این سخن رهبر معظم انقلاب اسلامی باشند که «جمهوری اسلامی این افتخار را برای خودش باید حفظ کند که علناً و صریحاً علیه ظلم حرف بزند؛ چه این ظلم در مناطق اشغال‌شده‌ی به‌وسیله‌ی صهیونیست‌ها باشد، چه در کشور یمن و بمباران مردم یمن باشد، چه در بحرین باشد، چه در میانمار و چه در هر نقطه‌ی دیگری؛ باید نسبت به اینها جمهوری اسلامی موضع شجاعانه و صریح خودش را اتّخاذ کند.».

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها