کد خبر: ۴۳۲۱۳
زمان انتشار: ۱۹:۴۹     ۱۴ اسفند ۱۳۹۰
یک گروه مستندساز فیلمبرداری با حضور در تمرینات تیم ملی وزنه‌برداری یک روز تمرینی بهداد سلیمی را فیلمبرداری کردند.

به گزارش باشگاه خبری فارس «توانا»، بهداد سلیمی، وزنه بردار فوق سنگین کشورمان و قوی‌ترین مرد جهان که امسال در رقابت‌های قهرمانی جهان با رکورد شکنی قهرمان شد امروز پس از دو روز مرخصی به جمع ملی‌پوشان اضافه شد و تمریناتش را در جریان اردوی تهران که از روز گذشته آغاز شده است، پیگیری کرد.

بر همین اساس یک گروه مستندساز فیلمبرداری امروز با حضور در تمرینات تیم ملی وزنه‌برداری کشورمان در تالار وزنه‌برداری آزادی، یک روز تمرینی بهداد سلیمی را فیلمبرداری کردند.

از اول صبح که سلیمی صبحانه‌اش را صرف می‌کرد تا نحوه تمریناتش مورد توجه این گروه بود و از تمام لحظات کارهایی که سلیمی امروز انجام داد فیلمبرداری شد.

 

*با آغاز تمرینات تیم ملی وزنه برداری در تهران امروز 19 ملی‌پوش ایران در جریان اردو حضور داشتند و تمرینات پرفشاری را پشت سر گذاشتند تا برای رقابت‌های قهرمانی آسیا که اردیبهشت سال 91 به میزبانی کره‌جنوبی برگزار می‌شود، خود را آماده کنند.

چند وزنه‌بردار با مصدومیت جزئی در بین ملی‌پوشان حضور دارند. مرتضی رضاییان ملی‌پوش وزن 69 کیلو که در جریان رقابت‌های لیگ برتر رکورد ایران را ترقی داد و از شانس‌های جدید اعزام به المپیک لندن محسوب می‌شود از ناحیه زانو مصدوم است و باید روند درمانی کیانوش رستمی را طی کند. رضاییان برای بهبود وضعیتش باید به زانویش تزریقی را انجام دهد.

وضعیت کیانوش رستمی بهتر از گذشته شده است و مجید عسکری که از ناحیه کتف مصدوم بود در شرایط بهتری قرار دارد.

همچنین سجاد انوشیروانی که مصدومیت کهنه زانو همچنان وی را آزار می‌دهد پس از این که در هفته پایانی اردوی آبادان فشار تمریناتش را بیشتر کرد این روزها پا به پای سایر ملی پوشان وزنه می‌زند.

 

*در تمرین امروز جورج زالای و جواد خوشدل در کنار کوروش باقری به هدایت ملی‌پوشان وزنه برداری پرداختند.

 

*حسین رضازاده عصر روز گذشته در جریان پرداخت حقوق‌های بهمن به ملی پوشان با آنها به صورت خصوصی صحبت کرد و به درد دل‌های آنها گوش کرد.

رئیس فدراسیون وزنه برداری معمولا عصرها در تمرینات تیم ملی حاضر شده و نظارت خاصی بر روند آماده سازی ملی‌پوشان دارد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها