کد خبر: ۴۳۱۹۶
زمان انتشار: ۱۹:۳۱     ۱۴ اسفند ۱۳۹۰
عضو جبهه پایداری گفت که این جبهه بر رفاقت و همکاری با دیگر گروه‌های اصولگرا برای تحقق اهداف انقلاب تأکید دارد.

حجت‌الاسلام و المسلمین محمدناصر سقای‌بی‌ریا عضو جبهه پایداری انقلاب اسلامی در گفت‌و‌گو با خبرنگار سیاسی باشگاه خبری فارس «توانا»، درباره سیلی سخت مردم بر چهره استکبار، اظهار داشت: همه دنیا فهمیدند که مردم ایران پای نظام و رهبری ایستاده‌اند و از این نظر انتخابات از نظر کیفی و کمی دارای شاخص‌های مهمی است.

وی با اشاره به عدم اقبال و نفی اصلاح‌طلبان توسط مردم، آن را یکی از ویژگی‌های این انتخابات دانست و تصریح کرد: مردم به نمایندگانی که در عین مشهور بودن با جریان فتنه پیوند داشتند و در این دوره نیز تبلیغات خوبی کردند، رأی ندادند.

سقای‌بی‌ریا با تأکید بر اینکه مردم به دنبال فضیلت‌ها و ارزش‌ها هستند، افزود: انتخاب مردم نشانگر رشد و بلوغ سیاسی آنهاست؛ ملت ایران از لحاظ فرهنگ انتخاباتی از کل دنیا رشد بیشتری دارد و در واقع آنها از ظواهر تبلیغات کاندیداها عبور کرده‌اند.

مشاور سابق امور روحانیت در دولت با بیان اینکه مردم به نمایندگانی که در مجلس هشتم رویکرد صحیحی نداشتند اقبال کمتری نشان دادند، افزود: همه افراد رویکرد انحرافی در ظاهر و عمل را نفی می‌کنند از این رو بنده احتمال می‌دادم، در انتخابات مجلس نهم فراکسیون اقلیت (اصلاح‌طلبان) نصف شود و این امر نیز محقق شده است.

وی با بیان اینکه حضور مردم در این انتخابات بیش از 10 درصد افزایش داشته و این میزان برای آرای مشارکت بسیار بالاست، خاطرنشان کرد: انتخابات نشان داد که مردم برای اصل نظام دغدغه دارند.

سقای‌بی‌ریا به نقل‌قول مردم پس از رأی دادن اشاره کرد و گفت: مردم می‌گفتند انگشتی که با آن رأی داده‌اند را در چشم مخالفان فرو می‌کنند که پیام این حرف برای استکبار بسیار روشن است.

عضو جبهه پایداری تصریح کرد: حضور گسترده مردم در این انتخابات باعث خوشحالی دوستان اسلام و انقلاب و در عین حال غیظ دشمنان شد.

وی درباره فضای رفاقتی اصولگرایان پس از انتخابات نیز متذکر شد: فضای رفاقتی نباید به معنای زیرپا گذاشتن اصول انقلاب باشد؛ جبهه پایداری بر اصول انقلاب پایدار است و تخلف از اصول را بر نمی‌تابد، مسلماً تمام گروه‌ها این ادعا را دارند اما ما می‌خواهیم این ادعا واقعی باشد.

سقای‌بی‌ریا بر همین اساس تأکید کرد: رفاقت به‌معنای همدلی و همکاری گروه‌ها برای تحقق اهداف انقلاب است و تا وقتی افراد در این مسبر پابرجا باشند، دوستی ما نیز با آنها ادامه خواهد داشت.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها