کد خبر: ۴۳۱۹۲
زمان انتشار: ۰۰:۰۱     ۱۵ اسفند ۱۳۹۰
روز بزرگ و به یاد ماندنی خود سوزی‌ات را روز چهار شنبه سوری امسال قرار بده و ساعت و مکان این کار را هم به ما بگو که می خواهم همه را خبر کنم.

پس از انتشار نامه جدید محمد نوری زاد و تهدید وی به خودسوزی یکی از دوستان قدیمی وی که نامه هایی به وی می‌نوشته است نامه جدید خود را در اختیار سایت ندای انقلاب قرار داد.

متن کامل این نامه به شرح زیر است:

آقای نوری زاد؛ سلاماً...

آخرین نامه‌ات به رهبری را خواندم هم خوشحال شدم و هم ناراحت، ناراحت از اینکه چرا من تو را دیر شناختم ، من تاکنون فقط نقاط ضعف تورا می دیدم مثل دزدی از بیت المال، زن بارگی، بهائیت، رابطۀ مشکوک با آمریکا ئیها که از زمان اقامتت در لس آنجلس در سالهای اوّل انقلاب کلید خورد، جعل مدرک دکتری و ... امّا غافل از این بودم که حتی چنین موجودی هم می تواند محاسنی داشته باشد و امروز خوشحالم از اینکه شخصیت دیگری از تو در ذهنم نقش بست و آن شجاعت توست ، وقتی دیدم که در نامه ات وعده داده ای به زودی خودت رابه آتش خواهی کشید خدا می داند چقدر خوشحال شدم و دعایت کردم می دانی دلایل خوشحالی من کدام است؟

اوّلین دلیل خوشحالی ام به خاطر همسران مظلوم توست که از شرّ موجودی هوسران مثل تو راحت می شوند ، دوّم اینکه خودت نیز از این درد جانکاه بی محلّی دیگران خلاص می شوی و نامت جاودانه خواهد شد مانند بواله الزمزم من خودم قول می دهم نامت را زنده نگه دارم‌.

فقط خواهشی از تو دارم اگر برایتان مقدور باشد روز بزرگ و به یاد ماندنی خود سوزی ات را روز چهار شنبه سوری امسال قرار بده و ساعت و مکان این کار را هم به ما بگو که می خواهم همه را خبر کنم دور هم جمع شویم و شادی کنیم و از روی تو که در حال سوختن هستی بپریم و بگوئیم زردی من از تو سرخی تو هم مال خودت به کار ما نمی آد.

امّا به چند دلیل مطمئنم تو وجود چنین کاری را نداری اوّل اینکه سابقه‌ات را دارم دوّم اینکه چه کسی مانند تو توانسته است تاکنون دل از دنیا بکند که تو دومی باشی سوّم خانۀ در حال ساختت در قیطریه را به که می سپاری؟

البته به یک دلیل شاید این کار را بکنی و آن اخم همسرانت است که چند ماهی است تو را دفتر خواب کرده و زندگی را به کامت تلخ نموده است، خب زندگی با این وضعیت برای موجودی چون تو دیگر معنا ندارد، بله ممکن است به این دلیل مهم از زندگی سیر شده باشی ولی نامردی نکن خود کشی ات رابه خاطر شکست عشقی به گردن نظام نیانداز مانند آن دفعه که دعوای مالی ات را با سپاه سیاسی کردی تا از بازپرداخت ۶ میلیارد پول بیت المال فرار کنی.

نکته آخر اینکه می خواهم بگویم می دانم کجایت سوخته که بعد از حماسۀ ۱۲ اسفند، روزی که تو در کیش بودی، سخن از خودسوزی می رانی!

وعدۀ ما چهار شنبه سوری کنار جنازۀ سوزانت.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها