کد خبر: ۴۳۱۲۴
زمان انتشار: ۱۳:۲۵     ۱۴ اسفند ۱۳۹۰
«بهزاد محمدي» كمدين تئاتر با اشاره به تحريف صحبت هايش در شبكه «من و تو1» مبني بر اختلاف با وزارت ارشاد و شركت در انتخابات، گفت: شبكه «من و تو1» با پخش بخش هايي از صحبت هاي من، نتيجه دلخواه خود را از حرف هايم گرفت.

«بهزاد محمدي» كمدين تئاتر در گفت وگو با فارس در توضيح اظهارات خود در كليپي كه از سوي برنامه شبكه «من و تو 1» پخش شد، بيان داشت: بنده نمايش «ازدواج در قهوه خانه زري خانم» را در سينماهاي آزاد اجرا مي كنم، در يكي از اين اجراها روي سن آمدم و در صحبت با تماشاگران نمايش چند جمله گفتم. من در جملات خود ابتدا گفتم، خيلي ها مي خواهند چوب لاي چرخ ما بگذارند، البته اصلاً منظورم وزرات ارشاد نبود و در جمله بعدي ام نيز ادامه دادم: وزارت محترم ارشاد چهار كارشناس خود را براي بازبيني اين نمايش فرستادند و كار ما دوباره تأئيد شده است. دقت كنيد من از لفظ محترم براي اين وزارت استفاده كردم و همان طور كه همه مي دانند هيچ مشكلي با وزارت ارشاد ندارم.

اين كمدين تئاتر افزود: من 15 سال است كه در تئاتر اين مملكت كار مي كنم و به نظرم بالاترين فريضه بعد از نماز، شاد كردن دل مردم است. هرگز در سياست و موارد اعتقادي ورود پيدا نكردم، اما در آن صحبت هايم با تماشاگران نمايش گفتم: ما بايد خودمان تحقيق كنيم و به كساني كه صلاحيت دارند رأي بدهيم و به هر كسي تو سر ما مي زند نگوييم چشم.

محمدي ادامه داد: اما در برنامه «سالي تاك» شبكه «من و تو»، تنها با پخش قسمتي از اين جمله كه «چرا بايد هر كسي توي سر ما مي زند بگوييم، چشم؟» و همچنين گذاشتن اين جمله كنار جمله اول من مبني بر اينكه «خيلي ها چوب لاي چرخ ما مي گذارند»، گفتند: وزارت ارشاد چرا اين قدر به اين آقاي محمدي ما گير مي دهيد؟

من در پاسخ به اين خانم مجري بايد بگويم، من هيچ مشكلي با وزارت ارشاد ندارم و نمايش هاي من سال هاست در حال اجراست.

محمدي خاطرنشان كرد: من در اظهاراتم در درجه اول مردم را دعوت و تشويق به حضور در انتخابات و در مرحله دوم از وزرات ارشاد به خاطر بازبيني كارم، تشكر كردم.

وي در پايان تأكيد كرد: در چند سال اخير، شبكه هاي زيادي از اين دست براي همكاري به سراغ من آمدند، اما من به طور كل تمام پيشنهادهاي همكاري را رد كردم، زيرا بر اين اعتقادم كه تنها براي مملكت خود كار كنم و بايد بگويم تمام عشق من، به خانواده و مملكتم ايران است و بس.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها