
روابط عمومی شهرداری قم، علی حاجی رضا اظهار داشت: شهرداری قم امسال با در نظر گرفتن 20 میلیارد ریال اعتبار در خصوص تبلیغات محیطی انتخاباتی، فضاسازی تبلیغات انتخابات، پاکسازی مبلمان شهری از پوستر و جمعآوری برچسبهای غیر مجاز از روی دیوارهای شهر و شستشوی ایستگاههای تبلیغاتی نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی مشارکت داشته است.
حاجیرضا افزود: از دیگر اقدامات شهری در خصوص تبلیغات محیطی در نظر گرفتن 250 ایستگاه تبلیغاتی، 350 عدد تابلو اعلانات و بلوکهای تبلیغاتی، طراحی و نصب بیش از چهار هزار متر مربع بنر برای اطلاعرسانی بوده است.
مدیر کل روابط عمومی و بینالملل شهرداری قم اظهار کرد: همواره تلاش شهرداری قم بر این بوده است که تبلیغات محیطی گستردهای در سطح شهر برای حضور و مشارکت شهروندان در انتخابات داشته باشد.
تمام نیروهای خدمات شهری شهرداریهای مناطق در شب بعد از انتخابات در خصوص پاکسازی شهر در آماده باش کامل بودند.