کد خبر: ۴۳۰۸۴
زمان انتشار: ۱۲:۴۶     ۱۴ اسفند ۱۳۹۰
در هفته ای که گذشت:
پایگاه 598 درست در هفته‌ای که به قول یک دوست، لیله القدر فضای خبری کشور بود به عللی از فعالیت در فضای رسانه ای کشور محروم بود که روز گذشته با مساعدت دادستانی محترم تهران رفع انسداد گردید، که جا دارد در همین فرصت از تمامی کاربران این سایت تحلیلی خبری به علت در دسترس نبودن 8 روزه مراتب عذرخواهی خود را اعلام بداریم. حال به منظور بازخوانی رویدادهای خبری مهم داخلی ایران بر آن شدیم که اهم اخبار دوران فیلترینگ 598 را از نگاه این سایت به نظر مخاطبین صبور و گرانقدر 598 برسانیم.
پایگاه 598 درست در هفته‌ای که به قول یک دوست، لیله القدر فضای خبری کشور بود به عللی از فعالیت در فضای رسانه ای کشور محروم بود که روز گذشته با مساعدت دادستانی محترم تهران رفع انسداد گردید، که جا دارد در همین فرصت از تمامی کاربران این سایت تحلیلی خبری به علت در دسترس نبودن 8 روزه مراتب عذرخواهی خود را اعلام بداریم.

حال به منظور بازخوانی رویدادهای خبری مهم داخلی ایران بر آن شدیم که اهم اخبار دوران فیلترینگ 598 را از نگاه این سایت به نظر مخاطبین صبور و گرانقدر 598 برسانیم که در ادامه می آید:



* فحاشی علی مطهری به دانشجویان در دانشگاه صنعتی امیرکبیر

علی مطهری عضو گروه صدای ملت یا همان منتقدان دولت در ایم تبلیغات انتخابات نهم مجلس در مناظره با حجت الاسلام نبویان در پاسخ به سوالی در خصوص دانشگاه آزاد بیان داشت: در مسئله دانشگاه آزاد يك عده اراذل و اوباش را به مقابل مجلس كشاندند و هر چه دلشان مي خواست به مجلس توهين كردند كه البته ماشين سانديس هم كنار در مجلس پارك شده بود.

* تحریف لیست جامعه مدرسین در قم

پس از اینکه حجت الاسلام بنایی در لیست کاندیداهای مورد حمایت جامعه مدرسین حوزه علمیه قم قرار نگرفت، حزب موتلفه اسلامی قم در پوسترهای تبلیغاتی خود وی را به عنوان کاندیدای مورد حمایت و تائید علما و اعضای جامعه مدرسین حوزه علمیه قم معرفی کرد و تصویر وی را در کنار تصویر علی لاریجانی و حجت الاسلام و المسلمین آشتیانی(کاندیدای مورد حمایت جامعه مدرسین) قرار داد.

* استقبال از سعید ذاکری پس از آزادی

سعید ذاکری دبیر سیاسی هفته نامه 9 دی که چندی پیش به علت انتشار مقاله‌ای با عنوان "علی لاریجانی از چه می‌هراسد؟" دستگیر شده بود در تاریخ 8 اسفند ماه آزاد شد.

به همین منظور مراسم رسمی استقبال از محمدسعید ذاکری دبیر سیاسی هفته نامه نهم دی، با حضور جوانان حامی جبهه پایداری و شخصیت‌های سرشناس جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی،  در دفتر هفته نامه نه دی برگزار شد.

* سایت بازتاب رفع فیلتر و  تریبون مستضعفین فیلتر شد

سایت بازتاب امروز که پس از مدت کوتاهی از فعالیت اش فیلتر شده بود رفع فیلتر گردید و همچنین سایت تریبون مستضعفین از روز پنجشنبه 11 اسفند فیلتر شده است.

* حمایت آیت‌الله یزدی از حجت‌الاسلام ذوالنور

آیت‌الله محمد یزدی در پاسخ به تنی چند از فضلا و استادان حوزه علمیه قم درباره کاندیداتوری حجت‌الاسلام مجتبی ذوالنوری نوشت: این جانب ضمن احترام به همه کسانی که خود را کاندیدا کرده‌اند، جناب حجت‌الاسلام ذوالنور را در شرایط کنونی اصلح می‌دانم، جنابان آقایان دکتر لاریجانی و حجت‌الاسلام آشتیانی را هم که جامعه محترم مدرسین معرفی نموده‌اند.

* بيانيه انتخاباتي مجيد مجيدي

کارگردان «رنگ خدا»، «بچه‌هاي آسمان» در بيانيه‌اي كه در آستانه‌ي انتخابات مجلس شوراي اسلامي منتشر كرده است، نوشته است:« مشارکت حداکثري در انتخابات، شرايط خاص امروز و توجه به شرايط جهاني دليل مضاعف شدن شرکت در انتخابات است و با توجه به پيامي که ميزان مشارکت مردم براي دنيا خواهد داشت اين حرکت تاثيرگذار بر اراده آنان است.»

 * حمايت صريح علامه مصباح يزدي از جبهه‌ پايداري

در پي انتشار برخي از شايعات به‌ويژه اظهارات روز گذشته آقاي كازروني كه مدعي شده بود "آیت‌الله مصباح در حال تهیه بیانیه‌ای برای اعلام عدم حمایت از همه کاندیداهای پایداری بودند که اعضای جبهه پایداری رفتند و التماس کردند و جلوی این کار را گرفتند"، از علامه مصباح در اين زمينه مجدداً سؤال شد كه ايشان تأكيد كردند: "اينجانب جبهه پايداري را بر ساير گروه‌هاي سياسي ترجيح مي‌دهم و نسبت به ليست جبهه هم انتقادي نداشته‌ام"

 * شرکت محمد خاتمی در انتخابات مجلس

سید محمد خاتمی با حضور پای یک صندوق اخذ رای در حوزه انتخابیه دماوند ، در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی شرکت کرد.

* سخنان دو پهلوی هاشمی رفسنجانی در جریان رای گیری

رادیو اسرائیل اینگونه نوشت:« جنجالی ترین سخنان را در جریان رأی گیری روز جمعه 12 اسفند، آیت الله اکبر هاشمی رفسنجانی، رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام بیان کرد. وی در جریان انداختن برگه رأی به صندوق گفت: «امیدوارم نتیجه انتخابات همانی باشد که مردم می خواهند و همان رأیی از صندوق بیرون بیآید، که مردم در صندوق انداخته اند».

* پيش‎بيني الهي 30 ماه قبل رهبر انقلاب درباره انتخابات + آمار مشارکت در انتخابات 90

وزير كشور در حالي از مشاركت 64.2 درصدي مردم در انتخابات مجلس نهم خبر داد كه دو سال و نيم قبل در شرايطي كه برخي خواص مردود در رعب فتنه‌هاي خياباني جريان فتنه قرار گرفته بودند و به‌رغم هشدارها و انذارهاي مكرر رهبر معظم انقلاب مبني بر اعلام موضع صريح و به‌دور از كلي‌گويي، يا سكوت مي‌كردند و يا با اظهارنظرهاي مبهم، آب به آسياب فتنه مي‌ريختند، رهبر انقلاب در نماز جمعه 20 شهريور 88، در يك پيش‌بيني الهي و معجزه‌گونه، چنين اتفاق بزرگي را پيش‎بيني كردند.

* درگذشت پدر حجت الاسلام حمید رسایی

پدر حجت‌الاسلام حمید رسایی نماینده مردم تهران در مجلس هشتم ‌در تاریخ جمعه 12 اسفند ماه دار فانی را وداع گفت و به رحمت حق پیوست.

تحریریه پایگاه 598 فرصت را غنیمت شمارده و درگذشت پدر گرانقدر حجت الاسلام رسایی را به ایشان تسلیت عرض می نماید.

* رقابت 20 نماینده تهران در دور دوم

علیرضا زاکانی رئیس ستاد انتخاباتی جبهه متحد اصولگرایان ظهر امروز در نشست مطبوعاتی خود افزود: گمانه زنی ها حاکی از این است که حداقل 7 نفر و حداکثر 10 نفر در این دوره از انتخابات در دور اول انتخابات در تهران به مجلس راه می یابند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها