کد خبر: ۴۳۰۶۸
زمان انتشار: ۱۲:۱۶     ۱۴ اسفند ۱۳۹۰

سعید میرزایی‏فرد در گفت‏وگو با خبرنگار فارس در شرق استان تهران ضمن اعلام نتایج دقیق و نهایی شمارش آرای مأخوذه از صندوق‏های رأی حوزه انتخابیه دماوند و فیروزکوه گفت: هنوز هیچ‏یک از نامزدهای انتخاباتی نامه اعتراضی به فرمانداری دماوند ارائه نکرده‏اند.

وی اظهار داشت: بر اساس آرای مأخوذه، شاهرخ رامین به عنوان نماینده این حوزه راهی صحن بهارستان شده است.

معاون سیاسی انتظامی فرماندار شهرستان دماوند از عدم ابلاغ نامه اعتراض از سوی نامزدهای انتخاباتی نهمین دوره مجلس شورای اسلامی حوزه شهرستان‏های دماوند و فیروزکوه به فرمانداری خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس؛ معاون سیاسی انتظامی فرماندار شهرستان دماوند پیش‏تر از جمع‏آوری آرای 63 هزار و 996 نفر در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه دماوند و فیروزکوه خبر داده بود.

میرزایی‏فرد اظهار داشت: بر اساس شمارش نهایی آرای مأخوذه از صندوق‏های اخذ رأی در حوزه انتخابیه شهرستان‏های دماوند و فیروزکوه، شاهرخ رامین با کسب 17 هزار و 760 رأی به عنوان نماینده این حوزه وارد مجلس شد.

وی اضافه کرد: با تلاش مجموعه ستاد انتخابات حوزه دماوند و فیروزکوه، نتایج شمارش آرای مربوط به 10 کاندیدای دیگر حاضر در رقابت انتخاباتی نهمین دوره مجلس شورای اسلامی نیز مشخص شد.

معاون سیاسی انتظامی فرماندار شهرستان دماوند افزود: بر این اساس، حمیدرضا مشهدی‏عباسی فرزند حسین با کد نامزد 42 با 11 هزار و 737 رأی و سید محمدباقر دریاباری فرزند سیدقاسم با کد نامزد 18 با 9 هزار و 854 رأی نفرات دوم و سوم در دماوند و فیروزکوه هستند.

میرزایی‏فرد ادامه داد: علی میرزاکریمی فرزند شیرزادمحمد با کد نامزد 45 نیز با 8 هزار و 338 رأی از حضور در مجلس نهم بازماند.

وی ادامه داد: همچنین اشرف آهنگرسله‏بنی فرزند عبدالله با کد نامزد 15 با 3 هزار و 983 رأی، غلام‏عباس کیانی فرزند خلیل با کد نامزد 41 با 3 هزار و 506 رأی و حسن اسفندیار فرزند سیدقاسم با کد نامزد 17 با 3 هزار و 346 رأی نتوانستند به بهارستان راه یابند.

میرزایی‏فرد افزود: بر اساس آرای شمارش شده، حبیب‏الله ضیابخش‏گنجی فرزند عزیز با کد نامزد 25 با 2 هزار و 196 رأی، علی‏رضا طاهری فرزند احسان‏الهع با کد نامزد 27 با یک هزار و 699 رأی، سید محمدرضا دماوندی فرزند سیدرضا با کد نامزد 21 با یک هزار و 143 رأی و سیدحسن کابلی فرزند سیدمرتضی با کد نامزد 28 با 434 رأی از راهیابی به مجلس بازماندند.

اخبار ویژه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها