کد خبر: ۴۲۹۲۹
زمان انتشار: ۰۶:۰۱     ۰۶ اسفند ۱۳۹۰
يك خاخام يهودي آمريكايي گفت: تفكرات ضدصهيونيستي رئيس جمهوري ايران، افتخارآميز و ستودني است.
به گزارش ايرنا، «ديويد وايس» عصر روز پنجشنبه در همايش «كالبدشكافي يك درصد» در دانشگاه اروميه، افزود: مخالفت با صهيونيسم آرمان تمام آزاديخواهان جهان است و بايد مخالفت دكتر احمدي نژاد با مكتب صهيونيسم را ستود.
وي با حمايت از ايده هاي رئيس جمهور ايران درباره صهيونيسم، تأكيد كرد: دكتر احمدي نژاد ضديهود نيست و ضديهود دانستن ايشان انحرافي بزرگ است.
وي همچنين با تأكيد بر خواست يهوديان جهان براي مقابله با صهيونيسم، خواسته اين جامعه را بازگرداندن سرزمين به فلسطينيان دانست و اضافه كرد: صدها هزار يهودي در سراسر جهان مخالف ايدئولوژي صهيونيسم هستند و اين امر بر كسي پوشيده نيست.
اين خاخام يهودي با اشاره به تلاش ماشين هاي تبليغاتي صهيونيست ها در راستاي مجاب كردن يهوديان به تبعيت از آنها اظهار كرد: آنها سعي دارند با القاي دشمني مسلمانان با يهوديان حتي در صورت خروج از سرزمين هاي اشغالي، يهوديان را به زندگي در اين سرزمين مجاب كرده و خواسته هاي خود را عملي كنند.
وايس افزود: صدها هزار يهودي در سراسر جهان مخالف ايدئولوژي صهيونيسم هستند و آن را يك كار صرفا سياسي مي دانند و از صهيونيسم به شدت متنفرند.
وي همچنين با قدرداني از برگزاركنندگان اين همايش، تأكيد كرد: اين گونه همايش ها در افزايش اطلاعات سياسي دانشجويان موثر است.
خاخام ديويد وايس، متولد 1956 اهل آمريكا و سخنگوي ناتوريكارتا، موسسه ضدصهيونيست متشكل از يهوديان حريدي است.
    
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها