کد خبر: ۴۲۸۸۶
زمان انتشار: ۰۰:۱۸     ۱۶ اسفند ۱۳۹۰
به گزارش سرویس خانه ملت پایگاه 598 /وبلاگ سه الف نوشت:

از سال ۷۶ در غالب انتخابات ها به نوعی مسولیت داشتم! از کمک پوستر چسبون گرفته تا عضو هیات عالی نظارت و بازرسی و قس علی هذا. خلاصه کناره از انتخابات در مرامم نبوده و نیست! اما ظاهرا این دوره ی انتخابات مجلس شورای اسلامی من را نطلبیده است!

البته از طرف چند کاندیدا پیشنهاداتی داشتم ها! ولی هنوز که مذاکرات پیشرفتی نداشته است! به هر حال توفیق نقش آفرینی در این انتخابات نصیب ما نشد.

از شما چه پنهان کمی به من برخورد و به فکر افتادم تا هر جور شده وظیفه ی خود را در قبال این رویداد مهم ادا کنم.

خب! اگر بزرگان ما را به بازی نمی گیرند، ما خودمان را وارد بازی بزرگان می کنیم!

لابد می پرسید چطوری؟

جواب خیلی ساده است. ما هم مثل هر کس دیگری در آستانه ی انتخابات دار و دسته و تشکیلاتی بنا می کنیم و از خود بیانیه پشت بیانیه صادر می کنیم!

الان هم که مد "جبهه" است. خدا را شکر که همه اهل "جبهه" شده اند! جبهه ی پایداری، جبهه ی مقاومت، جبهه ی متحد اصولگرایان، جبهه ی اصولگرایان غیر متحد، جبهه ی ایستادگی، جبهه ی اصلاح طلبان غیر تحریمی، جبهه ی اعتراض و انتقاد، جبهه ی انعطاف و اشتیاق و . . .

مگه من چی از بقیه کم دارم؟ از اون عصبی مزاج دایم الاعتراض کمتر نیستم که تا در لیست قرار نگرفت رفت برای خودش "جبهه" زد. خب من هم فوری یک جبهه رونمایی می نماییم.

حتما" نمی پرسید مجوز "جبهه" را از کجا کسب می کنم! چون بر همگان واضح و مبرهن است که این قماش قرتی بازی های مرسوم، اصولا" مجوز پجوز نمی خواهد. قرار نیست کار سازمان یافته و درازمدت و هدف مندی انجام شود که مجوز بخواهد. چند صباحی دور هم جمع می شویم، بعد از انتخابات اگر توفیق یار بود و کرسی قدرت محقق شد که اصولا وقتی برای کار تشکیلاتی نمی ماند. تازه اول اختلاف و انشعاب و درگیری هم هست! اگر هم، همان توفیق یاد شده، یار نشد که اصولا" دلیلی برای کار تشکیلاتی نمی ماند!

خلاصه جبهه ای به نام خود رقم زده و به زودی به معرفی نامزدهای مطلوب خود می پردازم.

بنابراین در راستای سیاست گام به گام:

در گام اول: نام جبهه ی خودم را با الهام از یکتایی حضرت باری تعالی "جبهه ی یک+صفر" نام گذاری می نمایم.

در گام دوم: {مهم} انزجار شدید خود را از جبهه ی خبیث، مرموز و عجیب پیچیده ی انحرافی که لانه های فساد عرفانی، اقتصادی، سیاسی، اجتماعی، ارتباطی و . . . را به طور توامان در خود جای داده است، را هیییییییی اعلام می دارم.

در گام سوم: رسما اعلام می دارم از جوسازی خبری انصراف و کناره گیری جبهه ی یک+صفر به نفع سایر جبهه ها خنده ام گرفت! جبهه یک+صفر تا آخرین لحظه کنار نکشیده و وظیفه ی شرعی خود می داند با هیچ کی، به هیچ وجه متحد نشود مگر آنکه بقیه خاضعانه بیایند با من متحد شوند!

در گام چهارم: اعلام می کنم برنامه های سیاسی، فرهنگی و اقتصادی جبهه ی یک+صفر در اولین فرصت "بعد" از انتخابات منتشر خواهد شد.

در گام پنجم: فیلترینگ سنی را برای راحت تر شدن انتخاب نامزدهای اصلح و یک دست شدن لیست، به عنوان مهم ترین شاخص اعمال می کنم. بدین نحو که راحت هر کس هم سن من نبود را حذف می کنم.

در گام ششم: اسامی منتخبین خود را در بوق و کرنا می کنم.

پی نوشت: گذشته از نقد حال و صرف نظر از شوخی بنا دارم ان شاالله لیست نماینده های منتخب خود را منتشر کنم و از سایر دوستان وبلاگ نویس هم دعوت می کنم با معرفی نامزدهای مطلوب خود به یگدیگر در انتخاب صحیح کمک کنیم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها