کد خبر: ۴۲۸۸۰
زمان انتشار: ۱۹:۳۲     ۰۵ اسفند ۱۳۹۰
اظهارات قابل تامل علی مطهری در میتینگ تبلیغاتی خود:
آنجایی که حکم حکومتی است باید اطاعت کرد ولی در یک موضوع عادی مجلس می تواند خلاف نظر رهبری طرحی را تصویب کند. اگر شما کاری کنید و یا حرفی بزنید که دشمن را شاد کند این قطعاً مشکل دارد؛ اما اگر شما کاری کردید و حرفی زدید که پنج اثر داشت و از این پنج اثر یک مورد آن دشمن را شاد کرد و چهار مورد آن موجب اصلاح امور شد این اشکالی ندارد! خود امام کارهایی کردند که دشمن شاد شد.
به گزارش سرویس خانه ملت پایگاه 598 شب گذشته همایشی تحت عنوان حامیان ولایت با حضور علی مطهری و حول سه محور برگزار شد.

در این همایش که در سه محور ولایت مداری، شایسته سالاری و اخلاق مداری برگزار شده بود، علی مطهری به عنوان سخنران اصلی به بیان دیدگاه های خود پرداخت و دلائل تشکیل جبهه صدای ملت(منتقدان دولت) را توضیح داد.

علی مطهری عضو اخراجی جبهه متحد اصولگرایان و سرلیست جبهه صدای ملت بعد از اتمام سخرانی خود به پرسش های خبرنگاران حاضر در محل برگزاری همایش پرداخت.

این نماینده مجلس در پاسخ به پرسش خبرنگار 598 مبنی بر موضع گیری خود در دانشگاه خواجه نصیر و بیان این موضوع که مجلس می تواند طرحی را تصویب کند که مخالف نظر رهبری باشد گفت: بنده گفتم آنجایی که حکم حکومتی است باید اطاعت کرد ولی در یک موضوع عادی مجلس می تواند خلاف نظر رهبری طرحی را تصویب کند.

نماینده مردم تهران و کاندیدای حضور در دور نهم مجلس شورای اسلامی در ادامه صحبت های خود در خصوص اینکه معیار خودی و غیر خودی از سوی حضرت امام ترسیم شده است و ایشان فرموده است که "زمانی که دشمن از صحبت ها و اعمال شما خوشحال شد بدانید که اشتباه رفته اید" نیز افزود: اگر شما کاری کنید و یا حرفی بزنید که دشمن را شاد کند این قطعاً مشکل دارد؛ اما اگر شما کاری کردید و حرفی زدید که پنج اثر داشت و از این پنج اثر یک مورد آن دشمن را شاد کرد و چهار مورد آن موجب اصلاح امور شد این اشکالی ندارد!

وی در ادامه گفت: خود امام کارهایی کردند که دشمن شاد شد! امام می گفت: در حریم خصوصی افراد دخالت نکنید، تجسس نکنید، حقوق مجرم رعایت شود. وقتی که امام این حکم را صادر کرد رسانه های بیگانه خوشحال شدند و گفتند معلوم است که در جمهوری اسلامی این موارد وجود دارد. امام این حکم را صادر کرد و رسانه های خبری نیز تبلیغات کردند پس باید بگوییم که دشمن شاد شد و کار امام غلط بود و خود امام هم ضد ولایت فقیه بود، اینکه درست نیست.

علی مطهری در پاسخ به پرسش دیگری که آیا مواضع شما از این قبیل بوده است و اصلاح امور را مد نظر داشته و منجر به اصلاح امور شده است اظهار داشت: بله،بله همین طور است، گفته های ما مربوط به اصلاح است؛ از جمله اینکه امکان دارد دشمن شاد شود، این مسئله مهمی نیست.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۲۲
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
محسن
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۱:۲۵ - ۰۵ اسفند ۱۳۹۰
۱۳
۱۹
باید اظهار خوشحالی کرد در چنین عصری نماینده ای چنین شجاع همچون مدرس و عالم همچون پدرش شهید مطهری و آشنا به رمز و رموز عصر و مکان چون شهید بهشتی را در میان خود داریم.
پاسخ
حمید
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۲:۴۷ - ۰۵ اسفند ۱۳۹۰
مرگ بر منافق
انشا... خدا ریشه هر چی منافقه از زمین برداره
فرزاد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۴۱ - ۱۴ اسفند ۱۳۹۰
از روی کینه و لج و لجبازیحرف زده نشود و از روی دلسوزی باشد . مانعی ندارد .رهبر هم با این نوع برخورد ها مشکلی ندارند این دورو بری ها هستند که کاسه داغ تر از اش می شوند
یاسین
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۵۵ - ۱۵ اسفند ۱۳۹۰
واقعا هیچ انسانی و حتی خود این شهدا هم فکر نمیکردند که یک اینچنین اولادی برایشان بمادن و مایع بی آبروی آن بزرگواران شود . به نظر بنده این افراد هم میتوانند کفاره گناهان پدرانشان باشند و هم نشانه های خداوند در تایید : پسر نوح با بدان بنشست ؛ خاندان نبوتش گم شد
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۲:۵۸ - ۰۵ اسفند ۱۳۹۰
۹
۵
از مطهری که بعید نبود از این حرکات
آخر بنده خدا هم حرف دلش رو زد
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۲:۵۹ - ۰۵ اسفند ۱۳۹۰
۸
۳
از مطهری که بعید نبود از این حرکات
آخر بنده خدا هم حرف دلش رو زد
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۰:۱۲ - ۰۶ اسفند ۱۳۹۰
۱۵
۴
جای بسی تاسف است
پاسخ
شهید گمنام
NETHERLANDS
۰۸:۵۷ - ۱۴ اسفند ۱۳۹۰
۲
۲
تا کور بشه چشم حسود
اقتدار و عظمت امام خامنه ای (مد ظله العالی)
و عشق و علاقه ریشه دار به آقا و اطاعت از ولی امر مسلمین جهان، با دشمنی این چنین ویروس هایی از جمله این شخص فحاش و مغرور و منحرف نه تنها کم نمیشود
بلکه خیلی ها هم که هنوز آنچنان بیدار نشدند و ساکت هستند را هم به نفع حق به نفع رهبری بیدار خواهد کرد

خسته نباشید عزیزان 589
التماس دعا
یا علی
خوار و ذلیل باد دشمنان سیّد علی
پاسخ
حق
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۲۹ - ۱۴ اسفند ۱۳۹۰
۱
۴
نمی دانم چرا علما و خواص در تربیت فرزند موفق نبوده اند. زبیر سعد ابی وقاص.... هاشمی غفاریو مطهری
پاسخ
فرهاد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۲۰ - ۱۴ اسفند ۱۳۹۰
۵
۱
تورو خدا رهبر رو به شاه تبدیل نکنید... شان رهبری بالاتر از پیامبر و معصومین نیست که نتوان روی حرف او حرفی زد.
رهبر هم فردی مثل من و شماست و وحی الهی ندارد......
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۴۸ - ۱۴ اسفند ۱۳۹۰
۲
۳
يه يكي گفتند وقتي جايي رفتي حرفهاي گنده گنده بزن كه فكر نكنند آدم كوچكي هستي. از قضا جايي رفت كه يك دفعه حرفهاي اين آقا توجه حضار را جلب كرد و همه با تعجب به او خيره شدند.! كه مرد با صداي بلند مي گفت فيل فيل. حال اظهارات آقاي مطهري آدم را فكر آن آقا مي اندازد. كسي كه حد و مرز خود را نشناسد و آدم كوچكي باشد از او تعريف بسيار كنند حرفهاي گنده خيلي مي زند كه از عواقب حرفهايش بي اطلاع است.آقاي مطهري بايد بداند كه جلوتر از او بودند كه ادعا مي كردند كه اگر لازم باشد امام حسين(ع) را استيضاح مي كنند و الان سر از كشورهاي دشمن در آوردند و جيره خوار دشمن ملت شده اند.آقاي مطهري بكجا چنين شتابان؟
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۵۵ - ۱۴ اسفند ۱۳۹۰
۱
۴
آفرین بر مطهری!! واقعاً به این آدم می گویند که ولایی!؟
پاسخ
علي
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۳۴ - ۱۴ اسفند ۱۳۹۰
۲
۰
مثل اينكه ماعادت كرده ايم هر كس نظرش باما موافق نبود فوري فرياد مرگ بر اورا سر داده و او را منافق بدانيم. اخر حميد جان شما با كدام عدله فقهي و با كدام سواد اسلامي محسن رامنافق ميداني .ايابه همين سرعت تهمت زدن گناه بزرگي نيست.اصلامعني منافق را ميداني .انشاءا.. خدا ريشه هرچي ادم ... بردارد.
پاسخ
اکبری
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۳۹ - ۱۴ اسفند ۱۳۹۰
۰
۶
این اقا به اندازه یک دانشجو ی اگاه سو اد سیاسی ندارد و لی با دو دو زه بازی کردن و نفاق می خو است از طر فداران اصلا ح طلب رای بگیرد این اقا و با هنر و ..... هد فی مشخصی جز منافع شخصی ندارند و چو ب خدا صدا ندارد و اگر بزند دو ا ندارد
پاسخ
rasool
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۸:۳۵ - ۱۴ اسفند ۱۳۹۰
۰
۱
این تحلیل و مثال ایشون مصداق آسمون ریسمون بافتنه چرا که:
اظهار رضایت و خوشحالی دشمنان از حرف یا عمل یک فرد اگر به خاطر هماهنگ بودن آن عمل با مواضعشان علیه نظام باشه، نشانه اشتباه بودن اون حرف یا عمله و قطعا چنین عملی نمی تونه اثر اصلاحی هم داشته باشه،چون محاله یک عمل هم به نفع ما باشه و هم در جهت مواضع دشمن چرا که اونها نفع ما را نمی خواهند، و واضحه که حداقل بعضی از اقدامات آقای مطهری مصداق اینگونه اعمال هست.
پاسخ
اکبری
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۲:۵۳ - ۱۴ اسفند ۱۳۹۰
۰
۴
مغا زه ها ی دو نبش به کسی و فا نمی کند و رو ز ی کار دست صا حبانش می د هد تا خدا چه خو اهد
پاسخ
سعید
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۳:۴۲ - ۱۴ اسفند ۱۳۹۰
۴
۰
598 عزیز اگر فکر میکنی که اظهارات ایشان غیر منطقی است باید منطقی بالاتر و محکمتر از گفته های ایشان بیاورید.
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۱:۳۳ - ۱۵ اسفند ۱۳۹۰
۰
۱
باید خو شحالی کرد که افر اد حالی به حا لی در راس امو ر قرار نگیرند که فا تحه حقو ق مردم و کشو ر هیچی دیگه!!!!
پاسخ
فلاح
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۵۴ - ۱۵ اسفند ۱۳۹۰
۲
۰
بهترین دعا برای همه ما درخواست عاقبت به خیری از خداوند متعال است .
پاسخ
ژانوارژان
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۴۱ - ۱۵ اسفند ۱۳۹۰
۲
۱
من نمي دونم چرا اينقدر به جريان انحرافي گير ميدن بابا به خدا اينها علنن رو در روي ولايت ايستادن اينها يه سرشون به آخور انجمن حجتيه وصله يه سرشون هم به محبت بي اندازه ي نظام به خاطر پدر بزرگوارش وصله.
پاسخ
علي
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۳۱ - ۱۵ اسفند ۱۳۹۰
۰
۳
اشتباه اقاي مطهري دراين است كه حدومرزخودرانميشناسد
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۲:۴۵ - ۱۴ فروردين ۱۳۹۱
۱
۰
598 با این تیتر زدن هایش آدم را یاد فتنه 88 می اندازد که برخی سایتها از علما و مراجع تقلید سخن کوتاهی می نوشتند و این گونه وانمود می کردند که ایشان به نظام انتقاد دارند.
598 خودت را اصلاح کن و بی ادب نباش.
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها