کد خبر: ۴۲۸۲۷
زمان انتشار: ۱۱:۴۷     ۰۵ اسفند ۱۳۹۰
گفت‌وشنودهای انتخاباتی نهبندان /

به گزارش خبرگزاری فارس از نهبندان، بیشتر کاندیداها علاوه بر این مهم نیز در سطح روستاها نیز حاضر و گاها در مجالس شادی و عزای برخی از مردم نیز حضور پیدا می‌کنند و البته این را باید بگویم که طبق شنیده‌های مردمی برخی از نامزدهای فعلی از چند ماه گذشته نیز در مراسمات مذهبی، شادی و بسیاری از جلسات در شهر و روستاها حاضر می‌شدند تا تبلیغ و معرفی از آنها برای مردم در این زمان باشد.

 

* اکثریت قریب به اتفاق نامزدهای انتخاباتی نهبندان نیز در مساجد سطح شهرستان برای مردم سخنرانی و به معرفی خوش و اهداف پیش‌رو پرداختند.

بسیاری از این کاندیداها با تعیین نمایندگانی از طرف خویش به کار تبلیغ و اطلاع‌رسانی در سطح روستاها به ویژه روستاهای پر جمعیت شهرستان مشغول شده و هستند.

هم اکنون بسیاری از کاندیداهای نهمین دوره مجلس شورای اسلامی نهبندان شخصا در این شهرستان حاضر و در مراسمات عمومی در سطح شهرستان حضور پیدا می‌کنند و برای روزهای آینده برنامه‌ریزی می‌کنند.

 

*بر اساس شنیده‌ها، برخی از نامزدهای نهمین دوره  مجلس شورای اسلامی تبلیغات خویش را زودتر از موعد آغاز و با سرکشی از خانواده‌ها به ویژه در روستا سعی کردند تا نظر مردم را به سمت خویش جذب کنند.

شنیده‌ها و گفتار مردم شهرستان از این حکایت دارد که تبلیغات کاندیدای جبهه متحد اصولگرایان نهبندان بیشتر از سایر کاندیداها نمود داشته و تاثیرات این مهم از گفتار و حمایت‌های برخی از حامیان وی در سطح کلان شهرستان محسوس است.

 

* بر اساس شنیده‌ها و زمزمه‌های مردمی نظر مساعد اکثریت شهر نهبندان با کاندیدای اصولگراست.

سیدصادق نیرومند کاندیدای جبهه متحد در نهبندان است.

 

* طبق شنیده‌ها یکی از کاندیدا که معاون دانشگاه بیرجند است طی روزهای گذشته به منطقه چاهداشی و شاهکو که از مناطق پر جمعیت شهرستان است، سفر کرده و طبق گزارشات واصله دیدار چهره به چهره با خانواده‌ها، بزرگان و ریش سفیدان این مناطق داشته است.

البته مردم مناطق چاهداشی و شاهکو که قبلا حمایت خویش از وی اعلام کرده بودند طی این دیدار، به طور کتبی و شفاهی به وی اعلام کردند که دیگر به وی رای نخواهند داد.

 

* شنیده می‌شود که مردم شهرستان از زمان نام‌نویسی نامزدها در نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی به دلیل کثرت کاندیداها در نهبندان که شش نفر هستند به شدت انتقاد داشته و دارند و می‌خواستند که در این دوره از مجلس شورای اسلامی حداقل دو یا سه نفر حاضر شوند.

شنیده شده است که برخی از بزرگان و معتمدین و حتی شورای اسلامی شهر و شهرستان نهبندان تلاش کردند که نامزدهای نهمین دوره مجلس شورای اسلامی شهرستان نهبندان را به اجماع برسانند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها