کد خبر: ۴۲۶۱۹۵
زمان انتشار: ۰۹:۵۴     ۲۵ تير ۱۳۹۶
فرمانده نیروی انتظامی استان گلستان گفت: تیراندازی در یکی از پارک‎های جنگلی شهرستان ۲ نفر مصدوم داشته که یکی از آنان در بیمارستان بستری است.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از تسنیم، سردار علی  اکبر جاویدان امشب در جمع خبرنگاران درباره شایعات مطرح‌شده درباره نزاع و تیراندازی در شهرستان رامیان اظهار داشت: ساعت 19 و 45 دقیقه امروز 2 نفر جوان 30ساله و 19ساله که با تیر تفنگ ساچمه‌ای مصدوم شده بودند، به پاسگاه انتظامی مراجعه می‎کنند.

وی افزود: این 2 نفر که با یک دستگاه موتورسیکلت در داخل جنگل در تردد بودند مورد اصابت گلوله تفنگ ساچمه‌ای قرار می‎گیرند و مصدوم می‎شوند.

سردار جاویدان گفت: یکی از این افراد که از ناحیه دست یک ساچمه به آن برخورد کرده بود به‌صورت سرپایی درمان و مرخص شد اما فرد دیگر که از ناحیه دست، پا و پهلو مورد اصابت گلوله قرار گرفته بود در بیمارستان شهید مطهری گنبدکاووس بستری است.

فرمانده نیروی انتظامی استان گلستان تصریح کرد: علت دقیق وقوع این حادثه در دست بررسی است و این 2 نفر به افرادی مظنون هستند که با حضور مأموران آگاهی در حال رسیدگی است و به‌زودی مشخص خواهد شد.

مجرمان حادثه تیراندازی ناهارخوران شناسایی شدند

وی درباره حادثه تیراندازی دیروز در محور ناهارخوران گرگان نیز گفت: بامداد روز جمعه نیز در تماسی با پلیس 110 اعلام شده که در انتهای شهرک تالار صدای تیراندازی شنیده شده که بلافاصله تیم پلیسی عازم منطقه شد و مشاهده کرد که یک دستگاه خودروی 405 با 4 نفر سرنشین در حال درگیری هستند که با مشاهده مأموران این خودرو متواری می‎شود.

سردار جاویدان افزود: این خودرو به‌سمت محله قلعه‌حسن حرکت کرده که مأموران در حین تعقیب چند تیر هوایی نیز شلیک می‎کنند و با توجه به برگزاری مراسم عروسی در آن منطقه مجرمان از فرصت استفاده می‌کنند و متواری می‌شوند.

فرمانده نیروی انتظامی استان گلستان اظهار کرد: پلاک خودرو و ماهیت این مجرمان نیز شناسایی شده و به‌زودی با تلاش مأموران دستگیر خواهند شد.

وی ضمن توصیه به مردم که نگرانی درباره تأمین امنیت در استان نداشته باشند، گفت: از مردمی که سلاح شکاری مجاز دارند نیز خواهشمندیم که سلاح خود را در اختیار افراد دیگر قرار ندهند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها