کد خبر: ۴۲۵۶۲
زمان انتشار: ۱۱:۰۰     ۰۴ اسفند ۱۳۹۰

  علیرضا جوادی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کاشان اظهار داشت: در شهرستان کاشان برخی از بدخواهان نظام و انقلاب برای ناامن کردن فضای انتخابات،پیش از آغاز انتخابات با استفاده از فضای اینترنت و ایجاد وبلاگ‌های مجهول‌الهویة در حال ایجاد اختلاف بین نامزدهای انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه کاشان و آران و بیدگل هستند.

وی افزود: تاکنون 10 وبلاگ مجهول‌الهویه اختلاف‌افکن در کاشان شناسایی شده‌اند که به نقل این کاندیدا علیه کاندیدای دیگر و بالعکس مطالبی را منتشر می‌کنند تا با ایجاد مناقشات اجتماعی موجب ناامن کردن فضای انتخابات شوند.

فرماندار ویژه کاشان بر توجه و هوشیاری رسانه‌ها و تذکرات به موقع نامزدهای انتخابات مجلس و هواداران آنان را در خنثی‌سازی این توطئه دشمن تأکید و عنوان کرد: مراقب این توطئه دشمن باشید و ناخواسته در میدان دشمن به بازی گرفته نشوید.

وی بهترین راهکار برای مقابله با این شیوه و خنثی کردن توطئه دشمن در فضای مجازی را ارتباط نزدیک نامزدها و هواداران آنان با یکدیگر دانست و گفت: برای جلوگیری از این نقشه و ناکامی دشمن، بعد از تأیید نهایی نامزدهای انتخابات توسط شورای نگهبان، نشست‌هایی با آنان در فرمانداری برگزار و راهکارهای اساسی برای جلوگیری از این توطئه دشمن به نامزدهای حوزه انتخابیه شهرستان کاشان و آران و بیدگل ارائه شد.

معاون استاندار اصفهان در ادامه شرکت واجدین شرایط در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی را وظیفه و تکلیف شرعی سیاسی قلمداد کرد و گفت: شرکت در انتخابات برای واجدین شرایط علاوه بر این موارد یک وجوب عینی است به این معنا که به مانند نماز واجب عینی و برگردن همه مکلفان است.

جوادی، انتخابات جمهوری اسلامی را اثر و ثمره یک رفراندم برای نظام، پشتوانه مردمی برای نظام و نمادی از مردم سالاری در جمهوری اسلامی دانست و گفت: دشمن بعد از حضور میلیونی مردم در 22 بهمن امسال و مأیوس شدن، سرمایه‌گذاری زیادی را برای اختلاف‌افکنی، تخریب انتخابات و تحریم انتخابات کرده است.

وی افزود: دشمن سرمایه‌گذاری عظیمی کرده تا مردم‌سالاری را در انتخابات کم‌رنگ کند و از چندین ماه قبل زمینه‌های تخریب انتخابات را در اولویت فعالیت خود قرار داده است.

جوادی تصریح کرد: دشمن در مرحله دوم، تحریم انتخابات را در دستور کار خود قرار داده و برای عدم حضور مردم در انتخابات سرمایه‌گذاری کرده است.

وی در پایان عنوان کرد: انتظار داریم مردم شهرستان کاشان و آران و بیدگل مانند سایر ملت ایران در انتخابات حضوری همگانی، جامع و قوی‌تر از قبل داشته باشند.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها