کد خبر: ۴۲۵۵۳
زمان انتشار: ۱۰:۵۵     ۰۴ اسفند ۱۳۹۰

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، مهدی اسدی چهارشنبه شب در مراسم اختتامیه جشنواره فرهنگی ورزشی یادواره بانوان شهید با اشاره به در پیش بودن انتخابات مجلس نهم خواستار حضور حداکثری جامعه ورزش در این انتخابات شد و اظهار داشت: با رأی دادن در روز 12 اسفند برای شهدا افتخارآفرینی کرده و برای کشور عزت بیافرینیم.

وی به برگزاری این جشنواره به نام بانوان شهید نیز اشاره کرد و افزود: در زمان جنگ عده‌ای از بانوان خودشان را وقف جبهه‌ها و جنگ کرده بودند.

رئیس شورای بسیج ورزشکاران استان اصفهان ادامه داد: امثال این بانوان در طول دوران دفاع مقدس جانفشانی کردند که امروز ما بتوانیم بگوییم آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند.

اسدی با اشاره به جانفشانی شهیدان برای اعتلای نام کشور بیان داشت: بانوان ما می‌توانند با حفظ حجاب و پاکدامنی، به سکوهای قهرمانی و جهانی دست پیدا کنند.

به گزارش فارس، مراسم اختتامیه جشنواره فرهگی ورزشی یادواره بانوان شهید در سالن آمفی تئاتر بنیاد شهید استان اصفهان با حضور مدیرکل و معاون بانوان اداره ورزش و جوانان استان اصفهان و جمعی از مسئولان برگزار و تیم‌ها و نفرات برتر حکم و تندیس خود را دریافت کردند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها