کد خبر: ۴۲۴۷۲
زمان انتشار: ۰۰:۰۱     ۰۴ اسفند ۱۳۹۰
کارشناس ارشد تاریخ گفت: اطلاعات بسیار سری بعضی از کشورها داخل پهپاد آمریکایی بوده است.

به گزارش خبرگزاری فارس از شاهرود، محمدرضا عامریان در نشست فرهنگی سیاسی دانش‏آموزان بسطام اظهار کرد: زمان طاغوت و دوران پهلوی مخالفان تحت سخت‏ترین شکنجه‏ها ساواک قرار می‏گرفتند و این رعب و وحشت عمومی باعث ایجاد خفقان در کشور شده بود.

وی با اشاره به گوشه‏ای از جنایات شاه و مزدوران او در 17 شهریور و سرکوب قیام مردم شهرهای مختلف ایران گفت: این محدودیت‏ها و فشارها باعث شد تا ملت قهرمان ایران از خواب غفلت بیدار شوند و با پیروی از دستورات امام راحل بتوانند این رژیم 2500 ساله را سرنگون کنند.

این کارشناس ارشد تاریخ در ادامه افزود: قیام ملت با رهبری آگاهانه امام راحل باعث شد تا در 22 بهمن 57 انقلاب پیروز و صفحه‏ای تازه در جغرافیای جهان باز شود و این صفحه اکنون به کتاب قطور و پرمطلبی برای استفاده تمام آزادی‏خواهان جهان تبدیل شده است.

وی در ادامه سخنان خود با اشاره به پیشرفت‏های کشور گفت: در موضوع هسته‏ای جوانان نسل سوم ما قله‏های ترقی را یکی پس از دیگری فتح کردند.

عامریان با اشاره به در اختیار گرفتن پهپاد آمریکا گفت: نشاندن این پهپاد برای آمریکایی‏ها غیر قابل باور است؛ زیرا این هواپیمای جاسوسی رادار گریز بوده و مدت طولانی بدون سوخت قادر به پرواز است.

این کارشناس ارشد تاریخ ادامه داد: سه ایستگاه مختلف این پهپاد را کنترل می‏کردند و اطلاعات بسیار سری از بعضی کشورها داخل این پهپاد بوده است.

وی در پایان با بیان اینکه سکان دار فردای انقلاب جوانان هستند، گفت: دانش‏آموزان امروز موقعیت خوبی دارند و امکان رشد علمی، پژوهشی و تحقیق در زمینه‏های مختلف برای آنها مهیاست.

در این نشست بیش از 250 نفر از دانش‏آموزان و مسئولان آموزش و پرورش بسطام در سالن اجتماعات کانون شهید مفتح بسطام حضور داشتند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها