کد خبر: ۴۲۴۳۹
زمان انتشار: ۱۹:۲۳     ۰۳ اسفند ۱۳۹۰
خبرگزاری مهر - گروه بین الملل: رسانه های جهان عرب هر روز ایده های انتقادی خود درباره مسائل مختلف منطقه‌ای و بین المللی را در قالب کاریکاتور بیان می کنند که به برخی از این کاریکاتورها اشاره می شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، در کاریکاتورهای امروز، تحولات خاورمیانه و انتخابات در یمن پس از سقوط صالح بیشتر مورد توجه رسانه ها قرار گرفته است.

کاریکاتور برگزیده روز؛ مارهای خوش خط و خال آمریکایی!

روزنامه الرایه قطر امروز در کاریکاتوری به تلاشهای جریانهای مردمی در مصر برای رهایی از کمکهای مادی آمریکا اشاره دارد. بر این اساس، کمکهای آمریکا به مارهایی تشبیه شده که در پوشش کمک در اختیار کشورهای هدف قرار  می گیرد.

ماموریت غیر ممکن اعراب!

پایگاه خبری الجزیره امروز در کاریکاتوری به تلاش اتحادیه عرب برای تصویب قطعنامه ضدسوری در شورای امنیت اشاره دارد که با مخالفت چین و روسیه روبرو شده و تصویب نشد.

پیروزی اسیر فلسطینی

روزنامه العرب الیوم اردن امروز به پایداری و اعتصاب غذای "خضر عدنان" اسیر فلسطینی اشاره دارد که پس از 66 روز اعتصاب غذا به هدف موردنظر خود رسید.

راههای پیش روی دیکتاتور!

روزنامه البیان امارات امروز در کاریکاتوری به سرنوشت بد دیکتاتورهای جهان عرب اشاره دارد که همچون بن علی، حسنی مبارک، عبدالله صالح و معمر قذافی به زباله دان تاریخ انداخته شدند.

واقعیت دخالت خارجی!

روزنامه الانتقاد لبنان امروز نتایج دخالتهای خارجی در کشورهای عربی را بسیار فاجعه بار دانسته است.

انتخابات یمن پایانی بر عبدالله صالح؛ بدون شرح

السفیر لبنان

تاریخ معاصر جهان عرب ؛ بدون شرح

العالم

وضعیت ناتو در افغانستان؛ بدون شرح

الرایه قطر

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها